Gå til innhold

Er så takknemlig for livet mitt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nydelig familie, har verdens skjønneste barn, er gift med min store kjærlighet, fantastiske venner, et herlig hjem, en morsom arbeidsplass, god økonomi, topp helse, godt humør, gravid med 3dje mann som kommer i januar, og bor i verdens beste land som betaler penger for at jeg skal være hjemme med barnet mitt i et helt år, har masse spennende planer for året som kommer & om få strakser så ringes julen inn... Tror ikke livet kan bli bedre enn det et akkurat nå, men det kan det helt sikkert - jubel & glede!!

"Alle dessa dagar som kom och gick, jag VET at det er livet"

Anonym poster: 56102e8f18463751e7cfa2194746c58d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig å høre :) Jeg føler det på samme måte, og det beste er at det har vart i 8 år (bortsett fra 4 slitsomme svangerskap) og ser ut til å fortsette.

Skrevet

Gratulerer! Jeg tror vi jevnt over er lykkelige nesten alle her inne, men vi får jo på oss sytebuksene når vi kan gjemme oss bak nick eller anonymknapp. Da er det jo ingen som stiller oss til ansvar for våre egne liv og vår egen lykke.

Nå om dagen er jeg spesielt lykkelig over Julekongen. Jeg syns det er tidenes mest fantastiske NRK-produkjson for barn. Jeg gleder meg til hver episode!

Skrevet

Hyggelig med et sååå positivt innlegg:-) Jeg føler også at livet er bra <3

Skrevet

Så godt at du har det bra, og at du uttrykker det. Det er utrolig mange innlegg med motsatt fortegn, så det er bra med litt motvekt.

I dag elsker jeg livet mitt jeg også:) Nå skal jeg gå og spise frokost:)

Skrevet

Så koselig innlegg :)

Jeg er også lykkelig med hvor livet har ført meg! Og ting jeg har bekymret meg for de siste mnd, løste seg alt i løpet av en liten uke :)

Skrevet

koselig at noen er glade og kan sette ord på det også. Jeg er også så heldig at jeg stadig vekk får noen "vindkast" med lykkefølelse. Har et nydelig barn, god samboer, fint hus, bra jobb, normal helse og ganske forutsigbar økonomi. Da kan man virkelig ikke klage:D

Anonym poster: a495211939c3fba7eada02f9fc74f434

Skrevet

Herlig tråd :) Litt mange klageinnlegg her, så godt med et avbrekk ;)

Er helt enig med deg, men trenger noen ganger en slik vekker for å ikke ta ting for gitt!

Jeg har også verdens beste mann (i 99% av tida :P ). Kunne gjerne vært foruten de TRE kranglene vi har i året, men jeg vet det er bra for oss :P Blir mamma for første gang på nyåret <3 Vært en lang vei, så akkurat der vet jeg hvor heldig jeg er ! Har en flott familie og svigerfamilie, har en jobb jeg trives i, svært god økonomi, hus, bil og mye annet som vi ofte tar for gitt. God helse. Og som HI nevner, tenk å bo i et land der du faktisk får være hjemme med babyen i stedet for å løpe tilbake på jobb få uker etter fødselen for å ha råd til å leve!

Takk for tankevekkeren HI ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...