Gå til innhold

Hyling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag på hvorfor min 11 uker gammel datter har begynt å hyle 4-5 timer hver kveld? Har skjedd de siste 4 dagene. Hun hyler så hun er blå enten til hun raper mye eller til hun har spist så mye at hun kaster løp. Ingen hyling resten av dagen.

Er så frustrerende å se henne ha vondt uten å kunne hjelpe.

Anonym poster: d052e602f26f514143dc138ad16361d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som kolikk.

Anonym poster: f76256642468515fcec09b186f2cf913

Skrevet

høres ut som kolikk ja, anfallene kommer som regel t en bestemt tid på dagen

Skrevet

Bæresjal, om hun liker det. Synes også det høres ut som kolikk. Du kan også prøve sukkervann og minifom (apotek).

Du skal heller ikke kimse av dype (DYPE) knebøy og trappegåing (!) for å få ut den rapen.

Skrevet

Ta en tur til kiropraktor.. Vår var også slik når han var omtrent på den alderen. Etter 3 behandlinger hos kiropraktor fikk vi en helt ny gutt. Ikke hylskriking på kveldene(vår hadde også fast tid han skrek på) og ikke slik spygulp... Viste seg at han hadde låsning i bekkenet og i ryggen der de nederste ribbena er. Merka bedring allerede etter den første behandlingen.

Var tilbake hos kiropraktoren forrige uke pga at spygulpinga hadde tatt seg opp og han fant en låsning mellom skuldrebladene.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Velkommen til verden med kolikk! Hadde jeg visst om at det funka med kiropraktor den gang da, så hadde jeg nok ikke vært så sliten ;) Ring rundt å få en time hos en som er god med barn!

Skrevet

Min skreik fra rundt 16 til 22.30 Hver kveld og holdt det gående fra 2-4 i tillegg. Hadde ikke kolikk men låsning i nakken, eller KISS som det så flott heter. Helsesøster sa også at det ikke er uvanlig at noen babyer har perioder hvor de er "urolige" i flere timer på ettermiddag kveld. Men er jo ikke farlig å prøve litt miniform eller kiropraktor ;) Hvis det er kolikk så er det jo ikke rart med skrikinga, har faktisk opplevd kolikk smerter i voksen alder og da begynte jeg faktisk å grine. Prøv litt malt også kanskje?

Lykke til :)

Skrevet

Ring Bekken og Barn på Skøyen (hvis du bor i Oslo-området). De er flinke og spesialiserte!

Skrevet

Her hadde vi også en slik periode. Det hjalp at jeg kuttet ut alt av melkeprodukter. Resultatet så vi veldig fort. Men er jo bare hvis du ammer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...