Gå til innhold

Hvor mye veier deres små i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille sønn veier nå 2180 gram<3, begynner og bli så stor, er 34 uker til Fredagen . hvor stor er deres lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min veide ca 1900 onsdag i forrige uke (32+5). Noe som var 5% under snittet. De vokser fort inni der :)

Skrevet

1900 gram er jo bra vekt det også:). oki er det under snittet ja,men er jo ikke så mye, legen sa at min vokste akkurat slikt han skulle. Ja det er helt klart de gjør :)

Skrevet (endret)

uke 38+6 ble mini målt til 3.3kg

Endret av samu
Skrevet

Vet ikke hvor mye hun veier nå, men i uke 34+0 var det snakk om 2,7 kg. Ut fra det å dømme blir hun vel ingen spjæling:)

Skrevet

Uke 37+5 og målt til å være 2,7kg :-)

Skrevet

Min ble estimert til 3.7 kg i uke 36,så viss hunn følger kurven sin så er hun vel nå i uke 38 snart 4 kg ...krysser fingrene på at det er feil :)

Skrevet

Ble målt til 1090 i uke 29. Litt liten, håper hun har lagt på seg litt nå.. Er i uke 31.

Skrevet

Min lille ble målt til 1900 gram i uke 32 og 2000 gram i i uke 34, skal på ny måling neste uke, altså i uke 36, sa da får jeg se hvor mye han har lagt på seg. De sa han var liten i magen, men så lenge han la på seg, fikk han bli er inne =)

Skrevet (endret)

Store mini min ble målt til 3,6 i går( uke 37). I tilegg seteleie. Estimert til 4,2-4,5 ved termin. Blir keisersnittt her.

Endret av ingjo79
Skrevet

Uke 36 + 4 og målt til 2,8 og 3,5 ved termin. Men tror ikke helt på disse målingene de bommer ofte... Har to barn som var 4,1 og 4,3 så satser på at denne ikke blir større enn de har vært da :) Spørs hvor lenge over termin jeg blir gående..

Skrevet

Hvor i alle dager er det dere måler dette? Jeg har ingen begreper om vekten til den lille.

Skrevet

Du ser det på ultralyd:) får det hver mnd pga jeg har hjertefeil

Skrevet

Hvor i alle dager er det dere måler dette? Jeg har ingen begreper om vekten til den lille.

Detta lurer eg og på?? Eg har spurt når eg har vært hjå jordmor,men ho svarer berre at der kan ho ikkje veta....??

Skrevet

I uke 34+5 ble minsten estimert til 2300 gram, det var visst 4 % under gjennomsnittet :)

Skrevet

Du ser det på ultralyd:) får det hver mnd pga jeg har hjertefeil

Ok, I see.

Tenker, for min del, at det i grunn helt greit at jeg ikke vet str på den lille før hun skal ut :)

Skrevet

1900 i dag, 31+5 :) 8% over snitt. Førstemann var 4140 da han kom 2 dager etter termin.

Skrevet

Detta lurer eg og på?? Eg har spurt når eg har vært hjå jordmor,men ho svarer berre at der kan ho ikkje veta....??

De måler det på UL:-)

Skrevet

Bølla mi ble målt til 2000 g på 33+2, så ganske gjennomsnittlig enda, men det er jo stort sett nå fremover de begynner å avvike mer og mer sa jm.

Skrevet

Ca 18-1900g på UL i går, er 35 uker i morgen.

Skrevet
:) oki,er min veldig stor da kanskje, er bare i uke 34 jeg
Skrevet

Min er nok veldig liten, gjennomsnittet i uke 34 er vel ca 2400g.

Skrevet

Min lille gutt var 1900 ca på mandagen når jeg var 32 uker;) ganske gennomsnittelig sa de. <3

Skrevet

Hva er grunnen til at så mange er på så sein ultralyd? Er det privat som er betalt selv, eller?

Er litt nysgjerrig på vekt på den lille, men samtidig tror jeg det er greit å ikke vite (en mindre ting å bekymre seg for i forbindelse med fødsel).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...