hjerteblomst Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Hei, Jeg forminsket areola for en mnd tid siden og ble veldig fornøyd da de var veldig stor! Men nå har areola på venstre bryst vokst utover igjen, i tillegg har jeg smerter. Tror det ligger igjen tråd ( kirurgen sa den skulle løse seg opp selv) Jeg ringte klinikken i dag og har fått time i morgen. Det jeg lurer på er om dere tror det er noe poeng i å klage og be om at han fikser venstre side igjen. Det er meget sure penger når reultatet ikke ble så bra..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Ja klart det! Anonym poster: dc1988178ca8cd5a450d4ff19751acb6
hjerteblomst Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2012 Vet dere sansynligheten for at han vil fikse det? Egentlig positivt svar på klager generelt etter plastisk operasjon. skjønner jo at det er like vansklig for dere som for meg å vite om han vil gjør det eller ikke
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Tror de fleste kirurger er opptatte av å gjøre godt arbeid og å ha et godt renommé. Snakk med han, du Anonym poster: 38aa4fd59d2f920af765161ffecab42d
Supermamm Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Hvis det er synlig forskjell på de to og du ikke er fornøyd med resultatet gjør han det helt sikkert. De fleste kirurger er opptatt av gode resultater, det er jo de gode resultatene de "lever" av.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Etter min plastiske operasjon(helt annen - ikke pupper) fikk jeg beskjed om at det mulig ble gjort korreksjon etter ca 6 mnd. Selvfølgelig skal du kunne kreve dette, det er håndverk. Anonym poster: dc1988178ca8cd5a450d4ff19751acb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå