Gå til innhold

Barnehage jul/nyttår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på dere som har barna deres i barnehagen. Om barnehagen er åpen på julaften og nyttår? Og hvor lenge?

Fordi jeg ser noen skrev at barnehagen deres tar ferie. Så er dette vanlig? For noen plasser har jo åpent.

Anonym poster: e4ae083ba9730b749e71a0ea47b03974

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, har ikke bestemt meg ennå, må ta det som det kommer. Mannen skal jobbe, men jeg er hjemme med brukket håndledd, så bør egentlig avlaste den mest mulig når jeg har muligheten. -men kommer til å se det an.

Barnehagen vår har normal åpningstid i romjula.

Anonym poster: 97b33642459f866f9c146fa19944f50c

Skrevet

Ikke på julaften og nyttårsaften,men de er oppe de vanlige dagene i romjula,men ungene mine skal være hjemme,synes det er koslig og være mye sammens med dem:)

Anonym poster: 53873ef71e2a9d9ddd3653915c3a4b86

Skrevet

Her er barnehagen stengt julaften og nyttårsaften, men har åpent i romjula.

Anonym poster: 7cdf805c56072db20f8b45ede79a297b

Skrevet

Stengt julaften og nyttår i barnehagen, og godt er det! SFO er åpen begge de dagene til 12 , men skal ha barna hjemme de dagene selvfølgelig!

De skal i bhg og sfo torsdag og mest sannsynligvis fredagen i romjulen.

Jeg jobber full dag torsdag, men har fri fredag som jeg tenkte å benytte meg til handling osv til nyttår siden mannen er i nordsjøen. Hadde mannen vært hjemme hadde nok barna vært hjemme.

Her har barna godt i romjulen nesten hver jul, og de beste vennene fra barnehagen har alltid godt samme dagene så da har det vært helt tipp topp!!:)

Anonym poster: e73e362b9c1d82b9ba375f1994acf5a9

Skrevet

Barnehagen vår er stengt julaften og nyttårsaften, men har alltid åpent i romjula (bortsett fra evt røde dager).

Våre barn har alltid fri i romjula, jeg har faste arbeidstider og jobber i mellomdagene, men mannen driver for seg selv og har mer fleksibilitet så han tar alltid fri når jeg er på jobb så barna får minst en uke juleferie :)

Anonym poster: d59f2c7601b610e8544afa24ed07f49b

Skrevet

Her har barnehagen stengt julaften og nyttårsaften, men åpent med reduserte åpningstider i romjula. I prinsippet betyr det at ingen har mulighet for å ha barna i barnehagen og jobbe fulle dager selv (tror de har åpent fra 7.30-15.00), så det er stort sett veldig få barn der. Vi hadde tenkt å bruke plassen et år fordi vi skulle jobbe, men vi måtte uansett gå tidligere en dag hver for å få hentet. Heldigvis kunne besteforeldrene ha han en dag hver, så da slapp vi å ha han i barnehagen.

Anonym poster: da14f04748e8e7e92499fbb9b9fa3d8e

Skrevet

Her er barnehagen stengt fom 24.12 tom. 02.01, så det blir julekos i over en uke her hjemme :)

Anonym poster: 493fcc4b24de4641f0753bd923f029d3

Skrevet

Barnehagen er stengt på røde dager og oppe de andre dagene i romjulen. 2 januar er det planleggingsdag.

Holder jenta vår hjemme i julen, vi har begge fri fra jobb så da skal vi bare kose oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...