Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Jeg hadde kjempe sexlyst med nr 1, som blei gutt, men med nr 2, som blir jente er det nul sexlyst. Er det andre med samme erfaringer? Morsomt om det er flere
NoraLill82 Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Jeg hadde 0, 0 og 0 sexlyst i mitt forrige svangerskap, som resulterte i jente. Nå (9 uker) er jeg heller ikke særlig lysten på sex, men det tror jeg i hovedsak skyldes kvalme. Men, nytt rart fenomen: jeg får orgasme i søvne! Drømmer at jeg har sex og får orgasme, og våkner av det. Flere?
Puppemamma Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Sist gang 0 lyst, denne gangen har det vært helt annerledes
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Jeg hadde 0, 0 og 0 sexlyst i mitt forrige svangerskap, som resulterte i jente. Nå (9 uker) er jeg heller ikke særlig lysten på sex, men det tror jeg i hovedsak skyldes kvalme. Men, nytt rart fenomen: jeg får orgasme i søvne! Drømmer at jeg har sex og får orgasme, og våkner av det. Flere? Har du oppskriften på de drømmene? ;-) Her er sexlysten omtrent som vanlig, både nå og sist svangerskap, ble jente sist og vet ikke hva dette blir.
Indigo 08-10-13 Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 To forrige svangerskap; lite sexlyst, fikk gutter. Denne gang venter jeg jente og har masse sexlyst!
Zora-okt10+jun13 Skrevet 19. desember 2012 #7 Skrevet 19. desember 2012 Jeg hadde 0, 0 og 0 sexlyst i mitt forrige svangerskap, som resulterte i jente. Nå (9 uker) er jeg heller ikke særlig lysten på sex, men det tror jeg i hovedsak skyldes kvalme. Men, nytt rart fenomen: jeg får orgasme i søvne! Drømmer at jeg har sex og får orgasme, og våkner av det. Flere? Jeg har ogsaa slike drömmer. Vet ikke hva det blir ennaa. Men gutten var lysten egentlig större enn vanlig. Naa er det ikke saa särlig egentlig.
NoraLill82 Skrevet 20. desember 2012 #8 Skrevet 20. desember 2012 Queen, har dessverre ikke det! Er jo hyggelige drømmer da, drømmer heldigvis alltid om mannen min eller at jeg holder på selv, men føler likevel at jeg heller skulle hatt ordentlig sex med ham, siden det blir lite av det for tiden. Alt hva man har dårlig samvittighet for
♥Madam Mim♥ Skrevet 20. desember 2012 #9 Skrevet 20. desember 2012 Første: jente. Null sexlyst Andre: gutt. Null sexlyst. Kanskje like greit siden morkake ligger forran åpningen og har fått sexforbud :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå