Gå til innhold

Masse og null sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde kjempe sexlyst med nr 1, som blei gutt, men med nr 2, som blir jente er det nul sexlyst.

Er det andre med samme erfaringer? Morsomt om det er flere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde 0, 0 og 0 sexlyst i mitt forrige svangerskap, som resulterte i jente. Nå (9 uker) er jeg heller ikke særlig lysten på sex, men det tror jeg i hovedsak skyldes kvalme. Men, nytt rart fenomen: jeg får orgasme i søvne! Drømmer at jeg har sex og får orgasme, og våkner av det. Flere?

Skrevet

Sist gang 0 lyst, denne gangen har det vært helt annerledes :o

Skrevet

Jeg hadde 0, 0 og 0 sexlyst i mitt forrige svangerskap, som resulterte i jente. Nå (9 uker) er jeg heller ikke særlig lysten på sex, men det tror jeg i hovedsak skyldes kvalme. Men, nytt rart fenomen: jeg får orgasme i søvne! Drømmer at jeg har sex og får orgasme, og våkner av det. Flere?

Har du oppskriften på de drømmene? ;-)

Her er sexlysten omtrent som vanlig, både nå og sist svangerskap, ble jente sist og vet ikke hva dette blir.

Skrevet

To forrige svangerskap; lite sexlyst, fikk gutter. Denne gang venter jeg jente og har masse sexlyst!

Skrevet

Jeg har ogsaa slike drömmer. Vet ikke hva det blir ennaa.

Men gutten var lysten egentlig större enn vanlig. Naa er det ikke saa särlig egentlig.

Skrevet

Queen, har dessverre ikke det! ;) Er jo hyggelige drømmer da, drømmer heldigvis alltid om mannen min eller at jeg holder på selv, men føler likevel at jeg heller skulle hatt ordentlig sex med ham, siden det blir lite av det for tiden. Alt hva man har dårlig samvittighet for :)

Skrevet

Første: jente. Null sexlyst

Andre: gutt. Null sexlyst. Kanskje like greit siden morkake ligger forran åpningen og har fått sexforbud :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...