Gå til innhold

Hva kjøper dere til deres 4 år gamle jenter til jul?? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: 3be7dcd825e64608333688b08d04a59d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår 4 år gamle jente får rosa digital kamera med kamera veske, og en eske med scrapbooking ting, og 25 fremkalte bilder, pluss et album, hun elsker å ordne med slike ting og elsker å ta bilder. i tillegg får ho prinsessen og frosken på dvd.

Av julenissen får ho en eske med lego friends, hestevogn og hest, da ho fikk lego friends stall i bursdagsgave i november.

Av broren sin får ho askepott utkledningskjole, askepott barbie dukke med lysende kjole, og et askepott brettspill..

Anonym poster: c2e2fbefb1e399da13d9c1a60eb3dee5

Skrevet

Hun får sånn keyboard med krakk og mikrofon. Plastikkræl, men det er det hun ønsker seg. I tillegg får hun en ski-sparkesykkel og en lavalampe.

Hun får en rosa kjepphest av broren og noe smurfegreier når nissen kommer på formiddagen. Pyjamas i strømmen.

Tenker også på evt. Å kjøpe en fellesgave til henne og broren som de kan åpne på morgenen, og som de kan drive med utover dagen (tenkte på geomag).

Oi, ser nå at det blir mer enn nok, men det har ikke kostet all verden heldigvis.

Skrevet

Rattkjelke fra oss og lego fra storesøster.

Anonym poster: d96fca06d979c7e8e635dcd4396869bf

Skrevet

4-åringen her ønsker seg lommelykt! Så det får hun av lillebror. Vi har ennå ikke funnet ut hva hun skal få av oss. Hun blir egentlig glad for alt :-)

Anonym poster: e217efcfe13d3741105bc45ab1b9d513

Skrevet

Hun får dukkevogn av oss, babyborn av søstra og vev av broren. Det er de tingene som står øverst på ønskelista hennes :))

Anonym poster: 564f197af7fc5a41ea267411ad045f6e

Skrevet

Eneste min virkelig virkelig ønsker seg er en prompepute. Så i år slipper vi billig fra det... :P

Hehe

Men hun får i tillegg 2 filmer hun har hatt lyst på, noen leker og ett spill til DS.

Hun skal arve DSi fra storebror dom får 3DS i gave ;)

Anonym poster: 88e560fe5b825a421f502584839e61d0

Skrevet

Jøss så mye dere kjøper! Er det virkelig nødvendig? i tillegg til alt det andre de får av besteforeldre etc?? Ser virkelig ikke for meg at de små klarer å sortere alt både hva de har fått og hvem de har fått hos og sette pris på alt når de får så sinnsykt mye bare av foreldrene. Da tenker jeg spes på "rosa digital kamera med kameraveske, og en eske med scrapbookingting, og 25 fremkalte bilder, pluss et album, prinsessen og frosken på dvd, en eske med lego friends, hestevogn og hest, askepott utkledningskjole, askepott barbiedukke med lysende kjole, og et askepott brettspill" og det kjøpt av samme folka...

Nok om det.

Vi har kjøpt rosa vanntett digitalkamera til jenta vår, ikke tenkt på om hun skal få noe av broren. Men det blir sikkert en liten ting fra han også, tenker jeg..

Anonym poster: 2206fd474c5cb65cc649ab3823cb33f3

Skrevet

Hun får en lilla Happycat sittesekk og litt Barbiestash:-)

Skrevet

En eske med My Little Pony og en eske med Littlest pet shop. Og et prinsesse-gulvteppe til rommet hennes, samt et leke-doktorsett. Av besteforeldrene får hun ski vet jeg, så da står vi for lekene :)

Anonym poster: e21ce15137b2ffc27fd430c93352f339

Skrevet

Hun får "krabbedukke" som hun ønsker seg veldig. I tillegg får hun flere barbier og barbie bil.

Anonym poster: e97b78bd03f9853fdf74a66568c2c913

Skrevet

Oi, vi er kjedelige.....

Hun får et fleece-sett fra Bavac, for det trenger hun. Og knerten Lotto!

Samboeren har kjøpt bilbane som blir gave til hele familien...

Hun har alt hun trenger og mer til, jeg håper vi klarer å fokusere litt mer på kosen med jul istedenfor gaver i år - er lei av gavestyret!

Anonym poster: 8918b0a50b89685b9f81250ca5316f3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...