Gå til innhold

Gave til gutt på 5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å finne julegave til en gutt på 5 år..er fingermaling for barnslig?

Noen med gode tips?

Anonym poster: 83719dc4e8ce6e951884e26860975595

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å spørre han? eller evn familien hans? barn er så forskjellige.De fleste 5 åringer digger star wars(unntatt min sønn).Fingermaling er ikke barnslig tror jeg,men han har sikkert ting han er veldig opptatt av.

Anonym poster: cf316b5dbae0dc354aee85a25d3fad89

Skrevet

Fingermaling er sikkert gøy, men antagelig ikke en ting han har tenkt veldig over at han har ønsket seg...

Vi pleier ofte å kjøpe lego i jule- og bursdagsgaver, det syns nesten alle 5åringer er gøy. (egentlig både jenter og gutter ut fra det jeg hører, men spesielt gutter selvom selvfølgelig ikke alle gutter liker det heller)

Bøker er også en fin ting å gi, uansett alder.

Skrevet

Min femåring elsker fingermaling, vindusmaling, vanlig tegne/-malesaker. Han liker også biler (spes Cars), togbane, filmer, Jake og sjørøverne i drømmeland, perler, bøker, cd-er, lekekjøkken, boksehansker, fotballtrøyer, osv :)

De fleste gutter liker enten bil eller ball. Her er det bil for alle penga ;)

Skrevet

Min 5-åring liker godt sånne små figurer som ser litt skumle ut (trollmenn, sjørøvere, riddere o.l. - jeg husker ikke merket, men tror det heter Knights), han kan leke med de i timesvis. Cars har han vokst fra, han foretrekker Ben 10, Star Wars, Spiderman. Liker også alt som er skummelt (typ Halloweeneffekter), prompeputer er en stor hit, utkledningsdrakter, filmer (istid 4, Modig, Madagascar 3).

Anonym poster: 50bff832b59f4d0496cab6741b05536e

Skrevet

Fingermaling er sikkert gøy, men antagelig ikke en ting han har tenkt veldig over at han har ønsket seg...

Vi pleier ofte å kjøpe lego i jule- og bursdagsgaver, det syns nesten alle 5åringer er gøy. (egentlig både jenter og gutter ut fra det jeg hører, men spesielt gutter selvom selvfølgelig ikke alle gutter liker det heller)

Bøker er også en fin ting å gi, uansett alder.

Jepp - bøker og lego er supert :) Om det ikke passer er det ikke noe som helst problem å få byttet :) Så selv om jeg er glad i lego og bøker selv så er det helt greit at det blir byttet i andre ting siden alle ikke er like glade i det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...