Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 http://www.familiebutikken.no/parkdress-didriksons-kebnekaise-bright-blue.html ? Anonym poster: 5d989d6a65921591ff1de88ad2265fc3
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Står så et par ganger i teksten der ja.... Anonym poster: 69d734ed07b26e9fd3bdabe0a393c763
Elsker livet Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 JA Coverall fra Didriksons. Didrikson Kebnekaise vinter/parkdress er en overall som lar barna være ute å leke i all slags vær. Med et sterkt 2-lags nylonstoff, tapede sømmer og 120gr padding, vil Kebnekaise VINTER/parkdressen hjelpe barna til å ha det komfortabelt hele dagen. Justerbare mansjetter.
Elsker livet Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Må bare advare, den har kun 2000 i vannsøyle.
Mamma_til_2 Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 reagerte og på det med vannsøylen og det står og at det er en overall som hjelper barna og ha det komfortabelt hele dagen, vet ingenting om den er vindtett og hvor varm den er siden den omtales som park/vinterdress og ikke ren vinterdress, regner med at det må en del klær inni den for og ha det varmt, jeg hadde ikke kjøpt den.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Jeg ser jo også det står vinterdress, men blir forvirret av ordet coverall.. Tror ikke det blir den pga den vannsøylen.. Anonym poster: 5d989d6a65921591ff1de88ad2265fc3
Gjest SprøstektLøk Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Jeg har en lignende, og den brukte jeg som høstparkdress på tørre dager. Funket ikke å bruke på våte dager, så hadde aldri kjøpt den med tanke på vinterdress.
Elsker livet Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 [quote name=Bjelleklang ' timestamp='1355858273' post='144847798] reagerte og på det med vannsøylen og det står og at det er en overall som hjelper barna og ha det komfortabelt hele dagen, vet ingenting om den er vindtett og hvor varm den er siden den omtales som park/vinterdress og ikke ren vinterdress, regner med at det må en del klær inni den for og ha det varmt, jeg hadde ikke kjøpt den. Det er fordi parkdress er en samlebetegnelse på dresser til barn (altså ikke dress man bruker til høytider). En parkdress er en parkdress og fås både som vinter og vår/høst utgave. Er nok litt misforstått ordet parkdress.
Mamma_til_2 Skrevet 18. desember 2012 #9 Skrevet 18. desember 2012 [quote name=Bjelleklang ' timestamp='1355858273' post='144847798] reagerte og på det med vannsøylen og det står og at det er en overall som hjelper barna og ha det komfortabelt hele dagen, vet ingenting om den er vindtett og hvor varm den er siden den omtales som park/vinterdress og ikke ren vinterdress, regner med at det må en del klær inni den for og ha det varmt, jeg hadde ikke kjøpt den. Det er fordi parkdress er en samlebetegnelse på dresser til barn (altså ikke dress man bruker til høytider). En parkdress er en parkdress og fås både som vinter og vår/høst utgave. Er nok litt misforstått ordet parkdress. Parkdress er noe som brukes på høst og vår da man ikke trenger noe kjempevarmt, men noe lett over tøyet for og ikke bli så skitten! Er det en skikkelig vinterdress så betegnes den som vinterdress ikke Parkdress!
Elsker livet Skrevet 18. desember 2012 #10 Skrevet 18. desember 2012 Da får vi nesten bare være uenige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå