Gjest jule-Juliea Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Nå er julekort sendt =) Så det er jo litt sent så kan ta litt tid Men jeg har vært usedvanlig treg i år. Alt blir bedre neste år Om noen flere vil ha julekort eller sende så er det bare om pm´me meg Jeg er i julemodus! LykkeFryd datteren din er helt nydelig! Hun er akkurat slik jeg så for meg at datteren din så ut Tusen hjertelig takk for flott julekort
Mama Christmas Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Jeg skulle gjerne byttet kort med deg, men jeg har gått tom (!) Trodde jeg bestilte plenty kort, men de forsvant fortere enn pottisposen fra helga. Jøye meg.
Gjest jule-Juliea Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Jeg bestilte plenty, mange fler enn jeg sender til! Så jeg sender gjerne til deg fordet jeg Mentha om du ønsker? Er da ikke vits å ha de liggende her til neste jul LilleJuleEva du får
Gjest jule-Juliea Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Jeg skulle gjerne byttet kort med deg, men jeg har gått tom (!) Trodde jeg bestilte plenty kort, men de forsvant fortere enn pottisposen fra helga. Jøye meg. Du må forresten se det positive at noe gikk fortere enn potetgullposen! Det skjer aldri her nemlig! Her er som regel alt slikt tomt før jeg har rukket og komme meg fra kjøkkenet til sofaen med skålen..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Jeg har, tradisjonen tro, hundreogørten kort igjen, så flere kan få om de vil, hehe
Mama Christmas Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Jeg liker å ha noe å sende tilbake, jeg er rar sånn... Skal vi avtale bytte neste jul?
valkyrien Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 Så koselig, gleder meg til det kommer
Gjest jule-Juliea Skrevet 18. desember 2012 #9 Skrevet 18. desember 2012 Jeg liker å ha noe å sende tilbake, jeg er rar sånn... Skal vi avtale bytte neste jul? Hehe det er helt greit =) Vi bytter neste jul det er vel ikke mer enn en to tre blunk så er vi der igjen
Mama Christmas Skrevet 19. desember 2012 #10 Skrevet 19. desember 2012 Jeg liker å ha noe å sende tilbake, jeg er rar sånn... Skal vi avtale bytte neste jul? Hehe det er helt greit =) Vi bytter neste jul det er vel ikke mer enn en to tre blunk så er vi der igjen Ja det er rart med det der. Er sikker på at jeg snur meg rundt og plutselig er det 2013. Juhuu, da har vi en julekortdate til neste år
Lykke Fryd ♥ Skrevet 19. desember 2012 #11 Skrevet 19. desember 2012 Åhh, det var en koselig melding å få Ja, hun er fin. Klart hun er! Venter i spenning på julekort. Er så koselig å få noe i den gode, gamle postkassa, noe som ikke kommer med vindu;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå