Gå til innhold

Jenter hva ønsker dere.... Jente eller gutt:) ?


Urwa

Anbefalte innlegg

Hva har dere fra før? Og hva ønsker dere dt skal bli denne gangen? ( i tilegg til velskapt unge selvsagt:):) Jg har 2 gutter og ei jente. Så jg ønsker mg ei jente til<3 :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en gutt på 17 mnd, og tar gjerne en gutt til! :) Mannen ønsker seg en jente, men vi blir jo selvsagt overlykkelig uansett hva som befinner seg i magen! Bare baby er velskapt! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det første barnet, og kjønn spiller ingen rolle :) Har ikke lyst til å vite det før fødselen, mest for å unngå blå og rosa ting. Blir vel nok av det etter fødselen uansett, men har ikke behov for at barnet mitt skal bli satt i bås før det i det hele tatt har rukket å bli født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen barn fra før, og har egentlig ikke et spesielt ønske :) Trooor det er en gutt, men mannen tipper det er ei jente. Blir spennende å se... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn på 14 mnd fra før av. Blir oppriktig glad uansett kjønn, så lenge babyen er frisk. Mistenker at det er en jente, men kun fordi jeg er ekstremt kvalm døgnet rundt og super hormonell, var ingen av delene med lille gutten min, da jobbet jeg til jeg fødte omtrent :P

Endret av Benevy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke til i denne gruppen, da jeg har termin i mai.

MEn jeg ser at flere av dere sier at dere blir lykkelige uansett kjønn- så lenge barnet er frisk. TENK dere litt om når dere ordlegger dere! Mener dere oppriktig at dere IKKE blir lykkelige og kommer til å elske barnet like høyt om det e sykt?

Det håper jeg virkelig ingen av dere mener.. :) Tenk før dere poster! ;)

 

Ønsker dere en fortsatt god førjulstid og GOD JUL :)

Og lykke til med august-spirene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter min første sønn:) Håper jeg får datter neste gang:) så har jeg en av hver.

 

Hvordan vet du at du venter gutt...? Jeg mener, de med termin i august kan vel ikke få vite nå allerede hva som er i magen, via ultralyd? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke til i denne gruppen, da jeg har termin i mai.

MEn jeg ser at flere av dere sier at dere blir lykkelige uansett kjønn- så lenge barnet er frisk. TENK dere litt om når dere ordlegger dere! Mener dere oppriktig at dere IKKE blir lykkelige og kommer til å elske barnet like høyt om det e sykt?

Det håper jeg virkelig ingen av dere mener.. :) Tenk før dere poster! ;)

 

Ønsker dere en fortsatt god førjulstid og GOD JUL :)

Og lykke til med august-spirene :) Dt er vel ingen av oss som tenker på denne måten. Jg tror alle ønsker sg først og fremst et friskt og velskapt barn, mn om barnet skulle være syk så er man ikke mindre gla i dt barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter min første sønn:) Håper jeg får datter neste gang:) så har jeg en av hver.

 

Hvordan vet du at du venter gutt...? Jeg mener, de med termin i august kan vel ikke få vite nå allerede hva som er i magen, via ultralyd? ;)

 

Hører ikke til her :) skal ha i Februar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si så lenge barnet er frisk er jo bare det mest vanlig å si når du venter barn! Det er vel det alle ønsker? Men om det skulle vise seg at barnet er sykt så blir en jo ikke mindre glad i det.. Men det må nå være lov å håpe at barnet er frisk!

 

Eg har en jente på 2 år så haddevært stas med en lillebror men har ingenting å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en av hver, så denne gang spiller det ingen rolle :) men har på følelsen at det er ei jente... Hadde rett med mine 2 andre, ang kjønn, så blir spennede å se... Og jeg skal på ul hver 14 dag fra uke 18... Så er nok ganske sikker på om det blir gutt eller jente før fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker oss egentlig bare et barn, samme om det er en, to, fire, jente, gutt, hva enn... Bra blir det uansett, er jo like stort et mirakel uansett hva det er ;)

Planen vår er å ikke vite noe før fødselen om kjønn, til tross for at mange har gitt meg pes for det når jeg har sagt "når jeg får barn vil jeg ikke vite kjønnet på forhånd", for det finnes visst ingen kjønnsnøytrale baby-ting... Vi skal allikevel ikke vite det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i grunn ikke noe ønske om kjønn utover at det er frisk på alle måter, men har alltid hatt en følelse av at jeg får jente først og har jentefølelse som stemmer overens med plagene om man skal tro på sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et bittelite ønske om gutt, vet ikke hvorfor for å være ærlig :) Blir vårt første og siste barn, dersom (det skal det!) alt går bra :) Jeg blir selvfølgelig overlykkelig uansett hva som befinner seg i magen min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...