Gå til innhold

Er dere redde for at jorden går under fredag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke på det men er redd likevel, er engstelig av natur. Det er faktisk så ille at jeg vurderer å følge barna mine i kirken (avslutning skolen) bare for å ikke forlate de fredag :/ Evt kjøre frem og tilbake utenfor kirken, haha :P Uff, slå noe fornuft inni hodet mitt.

Anonym poster: 905d7243ea06e7a53ba8a63314304e2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange av disse dommedagene har vi overlevd til nå? Begynner vel å bli noen :P

Senk skuldrene og ta det helt med ro, dommedagsprofetene tar feil denne gangen også.

Skrevet

Tror ikke på sånt tull:)

Skrevet

Å, trodde faren var over jeg. At det var 12/12. Jaja, er ikke reddere i grunnen. Går jorden under er det lite du kan gjøre i bilen utenfor kirken :) Du kan jo bli med i kirken. Kanskje det føles tryggere.

Skrevet

Meget rart at vi ikke isåfall har merket noe til det enda. Tviler på at det blir gjort på sekundet. Hadde det blitt undergang pga en meteor, eller annen planet krasj så hadde de jo sett det for lenge siden. Solstormene som kommer er ikke sterke nok til å ødelegge annet enn kanskje litt strømanlegg rundt omkring. Da får vi strømbrudd i kanskje toppen ett par dager.

Anonym poster: b66d095f8a22dc16e1b7ebb1bf45e840

Skrevet

Men denne ganger er det ikke dommedagsprofetene men mayakalenderen som tar slutt, som vi har visst i en årrekke.

Okey, skjerp deg ...:P

Anonym poster: 905d7243ea06e7a53ba8a63314304e2f

Skrevet

Nei, isåfall blir jeg suuur, for da har alt førjulsstresset vært helt forgjeves! ;)

Skrevet

På fredag sa du? Så typisk at det skal skje rett før julaften.. Hadde jo gleda meg til pakkene ;)

Skrevet

Ja har laget med en kapsel som tåler alt, har hamstret inn mat for 1 år(hermetisk mat) har nok vann for 1 år, medisiner ja you namn it!

Skrevet

Har utsatt alle regningene til den 22. og er godt igang med å spise opp alt gotteriet så nå får undergangen jaggu bare komme. Jeg er klar

Skrevet

Nei må innrømme at jeg ikke tenker så masse på det :P

Skrevet

Nei det er jeg ikke,og nå håper jeg endelig hun kan bli frisk hun datteren til en bekjent av oss som vært innlagt på tung psykiatrisk avd full av dødsangst etter å ha lest konspirasjonsteorier ang temaet. Hun stakkars er overbevisst om at hun skal dø fredag.:(

Anonym poster: 4bb7a05674c5c46bdee7e00cf9a2295b

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hehehe. Nei, jeg tenker at på et eller annet tidspunkt må Mayaindianerne ha blitt lei av å lage kalender og gått hjem. Så jeg tror ikke jorda går under bare fordi kalenderen stopper. Hadde noe vært på gang hadde vi nok merket det til nå!

Men jeg vurderte å ikke kjøpe julegaver, og så skylde på det... ;)

Skrevet

Ha ha, nei. Men har ledd meg skakk av de morsomme tegneseriene som verserer på nettet nå.

Anonym poster: b574903f3bfac822a416bec78900b3ae

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Også lurer jeg på... Går jorden under en dag tidligere i Australia?

Skrevet

Seriøst??? Lettlurt?

Anonym poster: ef4705bd4cf529ef3a4245e0aa079771

Skrevet

Nei vet du hva, det tror jeg er det minste jeg er redd for... Er mer stressa pga sykt barn, ny jobb og ikke kjøpt alle julegavene enda. Det er meg da ;)

Skrevet

Også lurer jeg på... Går jorden under en dag tidligere i Australia?

en dag senere..skulle den ikke gå under kl 11 GMT så kl 12 her...

Skrevet

Nei, er ikke akkurat det jeg går og bekymrer meg for :-)

Skrevet

Jeg har bursdag på fredag, på dommedag liksom. Mannen tullet med ungene i dag om at da slipper han å kjøpe presang.

Jeg tror heldigvis ikke at det er sant, men ser folk rundt meg som faktisk tror at verden går under på fredag. Er slitsomt å skulle bekymre seg for det.

Skrevet

Nei, igrunn ikke.

Jeg tror at den dagen "dommedag" kommer så er det ingen som veit det på forhånd. Den bare kommer. Helt uventet. Tror ikke vi kommer til å oppleve det, men kanskje om 100 år eller no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...