Gå til innhold

Er Rune Øygard kjekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått at det er damer som synes menn med " makt" er tiltrekkende og gjevt ... Men det må da være grenser for hvor langt man kan synke.. Har sett herr. Giske med en skokk fnisende småjenter rundt seg maaaange ganger på Oslos mange barer, så selv om jeg får sure oppstøt av slikt forstår jeg at det de som tiltrekkes av det .... Men !!!! Gamle gubber fra småbygder ukjent for de fleste som oppfører seg som sjølveste Berlusconi ... ??? Jeg grøsser over hele meg, og kjenner underlivet skrumpe inn som tørt brød ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han var siste mann i universet...ville jeg fortsatt ikke vært tiltrukket av han på noe som helst plan. Han fremstår somen ekkelliten mannsling, og utseendemessig minner han meg litt om en hagegnom.

Skrevet

Om han var siste mann i universet...ville jeg fortsatt ikke vært tiltrukket av han på noe som helst plan. Han fremstår somen ekkelliten mannsling, og utseendemessig minner han meg litt om en hagegnom.

Han ser ut som en rotte.

Anonym poster: 516e6506311272befb2c9b2bc53cbd10

Skrevet

Han ser ut som en rotte.

Anonym poster: 516e6506311272befb2c9b2bc53cbd10

hahahaha, jeg har hetterotter, og vil påstå de er myyyyye finere enn han der :P Men joa, han har et visst gnageraktig trekk ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...