Gå til innhold

Hair Extensions.. Noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har Hair Extensions.. Er det noe å vurdere om man har hår ned til skuldrene, prøver å spare til langt hår, og skulle ønske man hadde langt hår til jul? Hvor vanskelig er clip on å feste i håret?

Anonym poster: c30d24b5e57bfb00b4aad12d2c2fc95b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta det!!!!!

Jeg hadde halv langt hår, tok extensions. Krever MYE stell for at det skal holde seg pent.

Etter at jeg tok dem ut var håret så slitt at jeg måtte klippe bob. Jeg

Vil du ha langt hår er mitt tips klipp det sjelden, unngå mest mulig farging og ikke klipp opp håret..

Skrevet

Og unngå mest mulig varme behandling

Skrevet

Jeg har hatt extensions flere ganger, og har vært kjempe fornøyd !! Savner det å ha langt, tykt og flagrende hår, men ble litt for dyr hobby ;) Hadde keratin fester, og de slet ikke på håret mitt i det hele tatt, men har hørt om de som har mistet mye hår og trenger å stelle det veldig... Men helt ærlig tror jeg det kommer mye ann på kvaliteten på håret du kjøper og. Du får det du betaler for, og skal du ha fine extensions er det ikke her du skal spare penger ... Stelte mitt som mitt vanlige hår, og stylet det, krøllet og rettet det mye :)

Clip on hår ser veldig lite naturlig ut, om du ikke har langt hår fra før av .. Så om du først vil ha langt hår og har litt ekstra med penger, anbefaler jeg absolutt keratin extensions istedet. Ser helt naturlig ut, og holder lenge :)

Skrevet

har clip-on fra californiahair (husker ikke om det var .no eller .com)

veldig fornøyd, lett å feste og ser veldig bra ut :)

Anonym poster: 14d7bb47c4bcb10cb9cb84a4cc197b65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...