Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 vi skal refinansiere bolig lånet vårt. jeg lurer på om det vil lønne seg for oss og pusse opp loft etasjen som er fra 1980. eller om vi ikke vinner pengene igjen for dette,. vi må ca ut med 25.000 kr for å pusse opp 2 soverom. er gammle rom og vi må rive alt om vi først gjør det. vil verdien på to soverom kunne øke med mer enn 25.000 kr slik at det lønner seg for verdi.? Anonym poster: f8a5a0cbc49c892ad0f403a5141c756b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Regnes ikke loftsetasjen som beboelig nå, eller er det bare overflateoppussing? Anonym poster: 28e1e634c8762a7fc4a26b320ba109fb
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Regnes ikke loftsetasjen som beboelig nå, eller er det bare overflateoppussing? Anonym poster: 28e1e634c8762a7fc4a26b320ba109fb loft etasjen her er bebolig i areal. snakk om isolere, bytte tak,vegger og gulv. samt lister. Anonym poster: 40c99c99d6271ee22a5c56405c7c428c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Da vil jeg tro det hever verdien en god del. Til mer enn 25.000 som dere legger ut på det. Anonym poster: 28e1e634c8762a7fc4a26b320ba109fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå