Gå til innhold

Julekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle andre i familien vår med barn sender julekort til oss vert år. Vi har tvillinger på 20 mnd og har ikke laget. Er vi skikkelig kjipe? Har liksom ikke helt giddet å bry meg med julekort...:s Sender dere alle julekort?

Anonym poster: 07e3e185d13231bee8cd93ac5aa64b38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt kjipt når jeg ikke får julekort med bilde av barna av de i familien, fordi jeg synes det er så koselig å få. Men, det velger dere jo helt selv! :)

Anonym poster: 8f4f7ebff9ef3228055b7191ace8a989

Skrevet

Er mange som ikkje lager/sender julekort.

Eg tenker ikkje over det, eller venter på julekort fra den eller den. Blir bare glad for de eg får. :)

Skrevet

Sendte avgårde 30 julekort med bilde av ungene i dag.

Jeg syns i alle fall det er veldig koselig å få bilde av familie og venners unger.

Spesielt de vi ikke får sett så ofte.

Noen har også bilde av seg selv :)

Det er også fint.

Skrevet

Jeg sender helt klart ut julekort til familie og venner, blir ærlig talt skuffet om jeg ikke får noen altså. Å tapetsere kjøleskapet med bilder av barna til venner og kjente er liksom en del av jula, veldig koselig å få.

Anonym poster: e7b2fe1888151fdf81e332072ca90b09

Skrevet

Jeg er akuratt ferdig med å skrive på 30-40 julekort:)

Vi hadde et par frilandsfotografer til å ta bilder av vår sønn + hund, så reigerte de bildene, slik at jeg bare kunne bestille:) superenkelt for oss, og ble veldig fint + ikke så alt for dyrt:)

Synes selv at det er superkoselig å få kort med bilder på:)

Skrevet

Ja, julekort er gøy!

Jeg synes det er gøy å lage, bestille og se produktet når det kommer i postkassen!

Nå lager jeg de helt selv,(ikke ferdigmaler), så det er ingen som har like kort som meg :D

Det er ikke alle som sender kort nei, ca 80 % av de med de minste barna sender av de jeg kjenner/sender til.

Anonym poster: b08cfb42aa2913ea375b54ff86ff9bc5

Skrevet

Jeg sender ikke ut julekort. Føler meg ikke kjip heller.... Orker ikke stresse med tatt bilde av ungene som egner seg på julekort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...