Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 har ei jente fra før og nå viste det seg at det er en liten gutt i magen <3 Overlykkelig over at den lille i magen ser frisk og rask ut. Men jeg kjenner en slags sorgfølelse over at alle de fine klærne fra førstemann ikke kan brukes igjen. Rosa kjole på en liten gutt tror jeg ikke blir så vellykket. Vet jeg er helt fjern som tenker slik, men synes liksom det er så leit å ikke kunne bruke klærne igjen... Bortsett fra dette er jeg ekstremt glad for at det blir gutt :-) Noen fler som har følt det litt slik? Anonym poster: 2983b1bc63ac5f8acc231bcbcba75c85
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Ganske spesielt, de fleste ønsker seg jo en av hvert kjønn Anonym poster: e64ea2adda3268f68e056b2777a614b1
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Klart det er praktisk å kunne bruke samme tøyet til nr to, men at du skal føle det er en sorg at det ikke er mulig synes jeg er litt rart. Nå har du jo verdens beste unnskyldning for å gå ut å handle masse nytt guttetøy på januarsalget etter jul Brett jentetøyet pent sammen og ta vare på det, kanskje det kommer en jente nesten gang.... Hilsen ei som har to gutter og to jenter Anonym poster: deb9a0ec072e9566ce64e34a03e38b85
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Ganske spesielt, de fleste ønsker seg jo en av hvert kjønn Anonym poster: e64ea2adda3268f68e056b2777a614b1 Hvordan vet du hva de fleste ønsker seg? Anonym poster: 3de9472a66f1ad4fcbfad8c950358d4d
pip pip Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Skjønner litt hva du tenker. Har ei jente fra før og masse fint jentetøy. Hver fortsatt ikke hvilket kjønn lille i magen er. Tenker at det hadde vært greit om det var ei jente med tanke på alt det fine tøyet og alle jente lekene. Har litt mindre penger denne gangen og kan ikke kjøpe alt jeg vil;) Men tviler på jeg kommer til å få en sorgfølelse hvis det blir en gutt. Gleder meg til å få vite hva det blir:)
Krystallen Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Skjønner deg. Jeg har alltid villet ha begge kjønn. Men nå som jeg har ei jente og masse klær, leker osv så håper jeg på jente neste gang. Har så lyst til å bruke de igjen, og ikke minst spare litt penger. Jeg var litt bevisst på innkjøp av store ting som vogn, badebalje, stellemadrass osv. Disse er i farger men kan brukes av begge kjønn. Bare vent til du kjøper nye guttetøy du kommer til å glede deg til å få gutt. Er jo fantastisk å få en av hver. Skulle du få flere barn, har du nok av klær av begge kjønn og slipper å kjøpe nytt
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Skjønner absolutt hva du mener. Min drøm var alltid å få to jenter, og jeg var overlykkelig da jeg fikk jente nummer to. Hadde nok vært glad for gutt også, men ekstra spesielt var det at jeg fikk nettopp det jeg hadde ønsket meg hele livet. Det jeg ikke likte, var at mange ble "skuffet" over jenta mi, for jeg måtte jo ha en gutt... Spesielt bestemødrene ble skuffet fordi ingen av dem har noen guttebarnebarn, og hormonell som jeg var, så tok jeg det faktisk ganske tungt at de var så åpne om at de ikke likte at det var ei jente. Anonym poster: 925db098702e5a7cf3ee39a823711560
Indigo 08-10-13 Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 Skjønner deg ang den første umiddelbare følelsen. Men snart vil du glede deg til å handle guttetøy! Eller så kan vi bytte tøy, venter ei jente og har to gutter fra før;)
Vera prøver Skrevet 18. desember 2012 #9 Skrevet 18. desember 2012 Kan på en måte forstå deg, har klær etter jentungen som jeg aldri vil kunne bruke igjen. Men er veldig glad for guttungen som kommer om noen uker og da får jeg jo brukt klærne etter guttene i stedet. Da jeg ventet nr 3 ble jeg skuffa over at han var gutt, men det varte bare en liten stund og han var verdens nydligste lille gutt Nå da vi skulle ha nr 3 så ønsket jeg faktisk en gutt, selv om jeg har to fra førog kun ei jente. Men aller viktigst var det at ungen var frisk og heldigvis ser det ut som at han er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå