Gå til innhold

Kjenner et lite stikk i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt såra og sur er jeg...

Var med en mann for litt siden, han ga meg signaler om at han VILLE ha meg, og sa at jeg kunne bli hos han så lenge jeg vil... vi var på skogs/fjelltur mange ganger, lå ute om natta, båttur osv..

Men jeg var vel bare lettlurt... For fra hans side var jeg bare noen han hadde der når han var ensom... en han kunne holde rundt i senga når han var ensom, og kose på om han hadde et behov....

Jeg krangla mye med han, da jeg fikk vite at jeg bare var der når han var ensom, følte meg brukt, og lurte på hvorfor. Og om han ikke var glad i meg eller ikke likte meg.

Jeg fikk til svar at han likte meg, og om omstendighetene var annerledes hadde vi blitt sammen...

For to uker siden spurte han om jeg ikke ville komme å overnatte, jeg ville jo, i håp om at vi kunne bli sammen, eller han endret meningen. Men jeg reiste ikke, jeg ville ikke såre meg selv igjen...

Jeg fikk også vite at ekskona skulle komme innom å hente tingene sine....

Det er jo greit, slik at han kunne bygge sitt eget hjem. Og slippe seg litt mer løs...

En dag etter på, er han sammen med ei annen dame... Og jeg lurer på om jeg ikke var bra nok? Ikke store nok pupper? Ikke fast nok rumpe?

Jeg har vel bare kjørt meg selv fast, så har vel bare meg selv å takke...

Anonym poster: bdeb8239d07c0d575bcacd72b33064e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ut som en player!

Ikke anklag deg selv for noe.. han er tydelig interessert i deg, men ikke i noe seriøst. Så du får spørre deg selv om du kan leve med forholdet slik det er, da bør du prøve å " skru av" litt følelser og se på ham som en knullekompis, eller så bør du stikke med en gang. Denne mannen er nok ikke interesserr i et forpliktende,seriøst og monogamt forhold.

Skrevet

det klarer jeg ikke, så jeg har ikke reist til han noe mer, og ikke tatt kontakt med han, det er heller han som tar kontakt nå.. Mye mas om at når jeg har tid må jeg komme til han...

Anonym poster: 81a19f4e334485095662039ad68ef27e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...