Gå til innhold

Julegave tips til samboer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så skulle jeg bli en av de som sitter her og stresser med hva jeg skal kjøpe til samboeren min! ¨

Har alltid vært ute i god tid, og hatt rimelig god peiling på hva jeg ha skulle kjøpt! MEN, nå derimot!

Jeg aaaaner ikke. Han ønsker seg technic lego til en dyr penge (han er et stort barn til tider) :P

OG det synes jeg er litt barnslig og utrolig unødvendig nå midt oppi alle andre utgifter... ( mulig jeg bare er slem som ikke egentlig vil kjøpe det han ønsker seg :P ) Og håpte i grunn på at det snek seg inn et mer "fornuftig" ønske ! Men ingen andre ønsker kom... og jeg vil virkelig overraske han med noe lurt i år, da han alltid finner på noe utrolig til meg...

Får jeg ingen innspill så må han vel bare få en legopakke da tiden begynne å renne i fra meg, og jeg ikke klarer å komme på noe! Så frustrerende! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... her har jeg en som ikke ønsker seg noe... men nå er det altså kjøpt inn gaver. Han vil nemlig begynne å trene igjen, så litt starthjelp får han ;)

jeg så tips på godmorgen norge også. Mange ønsker seg opplevelser til jul. Trengskort, kino, spa behandling, frisør, tur, hotellopphold. Det du måtte komme på. Noe dere kan gjøre sammen kanskje til og med?

Skrevet

Hehe... her har jeg en som ikke ønsker seg noe... men nå er det altså kjøpt inn gaver. Han vil nemlig begynne å trene igjen, så litt starthjelp får han ;)

jeg så tips på godmorgen norge også. Mange ønsker seg opplevelser til jul. Trengskort, kino, spa behandling, frisør, tur, hotellopphold. Det du måtte komme på. Noe dere kan gjøre sammen kanskje til og med?

Ja det var jo lurt da! :) har sett/hørt det med opplevelser jeg også :) Men han hos meg er da så sær. hehe. noen ganger tror jeg han gjør seg mer vanskelig enn nødvendig bare for å se meg streve litt :P Handler alt han vil ha før jul å da vettu, så er ingenting igjen for meg å kjøpe :P

Jeg får gruble litt på det... kanskje det er noe vi kan gjøre sammen ja! :)

Skrevet

Samboeren min får gps og en jakke. Blir en del kjøring i sommerferiene og ellers, så da er gps veldig nyttig. Men konsertbilletter + hotellopphold faller ganske ofte i smak.

Skrevet

Min får to konsertbilletter så han kan ta med en kompis. Finnes også gavekort på billettservice og sånt...:)

Skrevet

Ja det var jo lurt da! :) har sett/hørt det med opplevelser jeg også :) Men han hos meg er da så sær. hehe. noen ganger tror jeg han gjør seg mer vanskelig enn nødvendig bare for å se meg streve litt :P Handler alt han vil ha før jul å da vettu, så er ingenting igjen for meg å kjøpe :P

Jeg får gruble litt på det... kanskje det er noe vi kan gjøre sammen ja! :)

Ja, her å kjøper han alt selv, så skal ikke være enkelt :P hehe... Han vil helst slippe å kjøpe til meg også han, men jeg eeeeeeeeeelsker gaver, så det kan han bare glemme :P hehe

Skrevet

min fikk tidlig julegave for vi hadde jubileum, han hadde bursdag og farsdag i november og da fikk han også julegave som er jegerprøven

Skrevet

Denne høsten har gubben vært hekta på tv-seriene på tlc som handler om bygging av våpen og skyting, så kjøpte gavekort for privat skytetime på bane med instruktør...både far og bror har jegerbevis så kanskje dette kan bli starten på nytt jegerlag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...