*SommerFrisk* Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Det er så pinlig at det tilter for meg. Ble skrevet ut fra sykehuset, og mannen skulle sette minsten i bilen imens jeg skulleninn på apoteket imens han holdt på med det. Da jeg kom ut, så jeg bilen og slang meg inn som jeg pleier, smalt igjen døra og skulle ta på selen, da jeg får en ekkel FØLELSE.... JEG HADDE SATT MEG INN I FEIL BIL!-I BILEN TIL EN ANNEN MANN!!-jeg ble helt lam og rar, og han kikket på.meg som jeg skulle vært den største idioten han har sett... Fikk bare trøkt ut noe på et babyspråk "haha jadablala hoho feil bil dårlig tid.. Haha beklager blubblubn HADE!" da jeg kom ut av bilen igjen så stod mannen parkert to biler bak den jeg nettopp hadde satt meg i, og han fikk med sef at jeg kom ut av den...da han så trynet mitt så skjønte han hva jeg hadde gjort og satte i et latterbrøl jeg aldri vil glemme! Jeg har fått ledd litt, men tror jeg er så sjokkskada at det blr en slags innestengt latterkrampe. Fy fasan. Jeg åpnet ikke bare døra og var på vei inn, jeg slang meg inn i bilen som den hvalen jeg er, lukka døra og sku ta på selen. Han bare kikket dumt på meg. Håper han bare var like sjokka som meg:( DÆvv
*SommerFrisk* Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #2 Skrevet 18. desember 2012 Noen andre som nesten kveles over noe lignende?
Labetutt Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 å så flau jeg hadde blitt...i noen dager minst...men det kommer til å bli en morsom historie etterhvert da
Gjest jule-Juliea Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Hahaha ! Dødsbra! Jeg har tent mange ganger det er lett å ta feil og nærmest står å nistitrer inn igjennom vinduet før jeg går inn.. Just in case..
mandel i grøten Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Takk for at du delte den! Jeg ler så jeg griner!!!
nerdybirdy Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Er det dem famøse ammetåka som har satt inn? Kjempemorsomt innlegg forresten.....Husker jeg koste med feil mann en gang. Han var veldig lik min mann bakfra, så jeg la armene om livet på han, lente meg inn mot ryggen hans, og mumlet kosesmose koseoverdose (eller noe i den duren) Var rimelig flaut etterpa da han snudde seg og lurte på hva i /&%$#/%$ som foregikk, og så på meg som om jeg var rømt fra nærmeste sinnsykehus..... Les innlegget til kengumamsen, så ser du hva du har i vente, det var morsomt :-)
LuksusLiv Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Hehehehe......jeg har gjort noe i samme gate. Jeg og mannen var å handlet, han går med vogna og jeg plukker varer og legger i. Plutselig oppdager jeg at jeg har lagt noe i en annens manns handlevogn. Han som hadde den vogna bare så på meg og lo. Pinlig, men det kan vel skje den beste.
*SommerFrisk* Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2012 Haha det var og er så fælt! Og mannen forteller det til alle! Hehe.. Ja det er morsomt, men jeg er enda så i sjokk at jeg ikke egentlig skjønner at det har skjedd. Han trudde sikkert jeg var en pasient fra psykiatrisk dom hadde stukket av eller noe:(
*SommerFrisk* Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2012 Nå ler jeg så jeg griner!!
Ikkesåallerværst Skrevet 18. desember 2012 #10 Skrevet 18. desember 2012 Jeg har gjor presis likt. Bilen var i tillegg i en annen farge og annen modell. Dritflaut!
*SommerFrisk* Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2012 Godt å ikke være alene om det da. Kill
Husbygger Skrevet 18. desember 2012 #12 Skrevet 18. desember 2012 Hihi, ser det for meg :-) 11 åringen som er syk forstår ikke hva jeg ler sånn av, tihi :-)
*SommerFrisk* Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 18. desember 2012 Heheh:) det var godt å endelig få ledd av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå