*Kengumamma* Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 Minste har ikke sovet fordi pappa synes det er så fint å blande sviskemos i kveldsgrøten. Så da har vi hatt det gående hele natten da, med skriking og promping og pressing på høyde med en fødsel. Jada, mor er trøtt. Så sto vi nå endelig opp sånn i halv syvtiden. Min etterlengtede kaffekopp sto først på planen, men da kom sviskemosen ut igjen. Over o herlige nøstebarnpysj og lekematte og sjiraffen Sofie og helt opp i nakken. Et stk avkom inn i dusjen sammen med mor. Jeg fikk i allefall den dusjen jeg hadde drømt om da. Mor prøver seg på kaffe og frokost en gang til, men nei, amming skal visst utføres. Så da blir det amming da, og heldigvis slukner minsten ved puppen. Ut å sove i vognen. Så var det den kaffen da. I dag, av alle dager, bare måtte jeg knuse kannen til Moccamastervennen min. Et stk kaffekanne ligger nå i tusen knas i søppelkassen, jeg drikker gammel pulverkaffe, og dagens trilletur blir til nærmeste moccamasterkanneutsalg, hvor enn det måtte være. En suuuupertirsdag! Hurra!
nerdybirdy Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 På med spanderbuksene, og stikk innom en kaffebar, så får du kaffen din også :-) En ulykke kommer sjelden alene.....Men var veldig gøy å lese innlegget ditt, humret godt her jeg satt! Lurer på, dersom man hadde samlet alle slike innlegg (har lest flere i samme gate) så hadde man fått en ganske gøyal bok om livet som gravid - spedbarnstid - til småbarnsmor :-)
*Kengumamma* Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2012 På med spanderbuksene, og stikk innom en kaffebar, så får du kaffen din også :-) En ulykke kommer sjelden alene.....Men var veldig gøy å lese innlegget ditt, humret godt her jeg satt! Lurer på, dersom man hadde samlet alle slike innlegg (har lest flere i samme gate) så hadde man fått en ganske gøyal bok om livet som gravid - spedbarnstid - til småbarnsmor :-) Jeg ELSKER forslaget ditt! Det skal jammen meg bli kaffebarkaffe i dag! Den dyreste koppen jeg finner. En kvadruppel moccalatte med cappuchinodryss og brunt sukker!
Mistletoe and wine Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Må si meg enig med nerdybirdy, lo litt for meg selv når jeg leste dette Håper du får verdens beste kaffe på kaffebaren og at det tilfeldigvis er salg på kaffekolber
*Kengumamma* Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2012 Ny kaffekanne til moccamastervennen min er i hus! Så da får det ikke hjelpe at andre sett med ulltøy er nedbæsjet etter sviskemosfadesen til fatter'n, minsten har dusjet to ganger i dag og mor fikk gnagsår av å trille så langt. Fortsatt god tirsdag!
Gjest jule-Juliea Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Oi oi oi! Finfin start på dagen må jeg jo si Hehe måtte le jeg også! Min dag har vært super frem til nå nå er jeg bittelitt tom. Vært på gaveshopping med en venninne i dag, deilig med lite folk før 16 =) Så litt lunsj. Hentet lille min hjem kost oss med Brannmann Sam. Så la jeg lille og lagde meg sopprisotto med masse vin i, og et glass ved siden av. Så kom typen og leverte gave til meg og jeg er så spent! Så fikk han av meg, men han måtte dra igjen for han har masse jobb så må gjøres til i morgen. Så ser jeg ikke han før 3 juledag og kjenner meg litt tom innvendig siden jeg liker å slippe å savne han så veldig. Men jeg skal nå pakke inn masse flotte gaver og finne frem party antrekket til min gode, men akk så gale venninne og jeg skal ut i morgen og være enten russiske strippere eller fin-og-full på 500 Så min tirsdag har egenltig vært veldig god God tirsdag =)
Mamma_til_2 Skrevet 19. desember 2012 #7 Skrevet 19. desember 2012 Kast den sviskemosen med en gang, virker ikke som minsten trenger det!! eller så får far i huset hanskes med konsekvensene, du skal få drikke kaffen din på morningen mens moccamasteren fungerer opptimalt ( pulverkaffe er ikke kaffe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå