Gå til innhold

Flaut på apoteket


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på apoteket for bestemor og hentet en hel kartong med bleier, I det jeg bærer den store kartongen ut møter jeg på en mannlig kolega. Alt jeg klarer å få meg til å si er: "Er du også her?", han svarer bare "Er visst det". Jeg bare haster videre.

Nå vet jeg ikke om jeg skal prøve å forklare at bleiene ikke var mine eller om jeg bare skal late som ingenting, og la han tro at jeg bruker bleier. Jeg vet at han så hva som var i kartongen for det stod på med STORE bokstaver. Men kanskje jeg bare gjør vondt værre om jeg prøver å bortforklare.

 

Anonym poster: 5e8e5616286f1ce6007543955e0fedd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville overhodet ikke brydd meg.

 

Anonym poster: 2b4af210820e9ad7628f6203ec99b1ee

Skrevet

Han skjønner nok at bleiene ikke var dine.

 

Anonym poster: d499f08e41a49e8ad142737f856183ac

Skrevet

Hadde ikke brydd med jeg heller.

Skrevet

Er det en kollega du har tenkt å ha sex med bør du kanskje prøve å forklare, men ellers, gi beng.

Skrevet

Egentlig er jeg ikke den som blir flau. Det hadde ikke gjort meg noe særlig om bleiene faktisk var mine, men kjenner at det plager meg at han tror de var mine.

 

Anonym poster: 5e8e5616286f1ce6007543955e0fedd2

Skrevet

Det blir litt som gutta som kjøper kondomer til kameraten. Alle vet hvem som skal ha de. Tror kanskje det beste er å bare la det gå.

 

Anonym poster: 5e8e5616286f1ce6007543955e0fedd2

Skrevet

Det er jo fare for at han tror det bare er en teit bortforklaring, og da blir det i alle fall pinlig! Tror jeg ville bare prøvd å glemme det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...