Gå til innhold

Hva kaller du besteforeldrene dine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det Bestemor,Bestefar og Bestemamma,Bestepappa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mormor og farmor (morfar og farfar er død). Og så er det bestemor og bestefar, men det er foreldrene til onkelen min og ikke egentlig mine besteforeldre

Skrevet

Bestemor og bestefar

Bestemor på ***** og bestefar på *****

 

Anonym poster: be0149b25f0ad983f52ab0f696e06730

Skrevet

farmor og bestefar (litt underlig egentlig)

Besta og (?) vet egentlig ikke. Han døde når mamma var 17 år. Regner med han hadde blitt bestefar han også :-)

Skrevet

Morsiden: mor og far

Farsiden: Farfar og farmor

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Farmor og bestefar.

Bestemor. Bestefar 2 er død.

Skrevet

Bestemor og bestefar (mormor og morfar)

Mor og far (farmor og farfar)

 

Anonym poster: 182119616454f847060e3d93730a7bd0

Skrevet

Áhkku og áddjá (eller áddjárohkki siden han er død).

 

Anonym poster: f0741eba9be43be7ffbdb6460ea20a20

Skrevet

mors side: mormor og besten

fars side: farmor og farfar :)

Skrevet

Mormor, morfar, farmor, farfar.

 

Anonym poster: 6d1307934488ec4a9bb661ea9bc465a5

Skrevet

Bestemor og bestefar

Farmor og (farfar?) han døde da pappa var liten, så jeg vet ikke hva jeg ville kalt farfar.

Nå har jeg bare bestemor igjen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bestemor og "per". bestefar er død.

Farfar og farmor

Skrevet

Bestemor og bestefar

Mor og far på *****

 

Har bare mor igjen.

Skrevet

På min side: mommo ( morfar er død)

Far siden: farmor og beste

Skrevet

Mor og Far, Farmor og Farfar, og Bestefar. Bestefar hadde jeg et utrolig nært forhold til, selv om han egentlig var stebestefar, og sønnen min har fått hans navn. Mor og Far er som ekstra foreldre for meg. :)

Skrevet

Egentlig kalles de bestemor, farfar og farmor men nå som vi har ei på 4 som sier det til våre foreldre kalles de: oldebestemor, oldefarfar og oldefarmor;) de synes det er fine navn;)

Skrevet

Her var det mormor og bestefar, farmor og farfar.

 

Anonym poster: a53d7ef166920c949e0c688e6bdd4685

Skrevet

Mormor, morfar, farmor og farfar. Har bare mormor igjen nå!

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg hadde bestemor og bestefar. På begge sider. Trengte jeg mer konkretisering, så var det å slenge på bosted. Lenge siden de døde.

Skrevet

Besta og Besten (han døde da jeg var 4år).

Mormor (hennes mann døde før jeg ble født, så har aldri hatt noe navn på han).

 

Anonym poster: fd25e54c6e9a34788ec1c7f114619f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...