Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Her var det Bestemor,Bestefar og Bestemamma,Bestepappa.
Lykke Fryd ♥ Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Mormor og farmor (morfar og farfar er død). Og så er det bestemor og bestefar, men det er foreldrene til onkelen min og ikke egentlig mine besteforeldre
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Bestemor og bestefar Bestemor på ***** og bestefar på ***** Anonym poster: be0149b25f0ad983f52ab0f696e06730
♥Madam Mim♥ Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 farmor og bestefar (litt underlig egentlig) Besta og (?) vet egentlig ikke. Han døde når mamma var 17 år. Regner med han hadde blitt bestefar han også :-)
Soveposen Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Morsiden: mor og far Farsiden: Farfar og farmor
Gjest SprøstektLøk Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 Farmor og bestefar. Bestemor. Bestefar 2 er død.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #8 Skrevet 17. desember 2012 Bestemor og bestefar (mormor og morfar) Mor og far (farmor og farfar) Anonym poster: 182119616454f847060e3d93730a7bd0
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #10 Skrevet 18. desember 2012 Áhkku og áddjá (eller áddjárohkki siden han er død). Anonym poster: f0741eba9be43be7ffbdb6460ea20a20
siljeas Skrevet 18. desember 2012 #11 Skrevet 18. desember 2012 mors side: mormor og besten fars side: farmor og farfar
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #12 Skrevet 18. desember 2012 Mormor, morfar, farmor, farfar. Anonym poster: 6d1307934488ec4a9bb661ea9bc465a5
Dini Skrevet 18. desember 2012 #13 Skrevet 18. desember 2012 Bestemor og bestefar Farmor og (farfar?) han døde da pappa var liten, så jeg vet ikke hva jeg ville kalt farfar. Nå har jeg bare bestemor igjen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. desember 2012 #14 Skrevet 18. desember 2012 Bestemor og "per". bestefar er død. Farfar og farmor
Miamimom Skrevet 18. desember 2012 #15 Skrevet 18. desember 2012 Bestemor og bestefar Mor og far på ***** Har bare mor igjen.
Neffi78 Skrevet 18. desember 2012 #16 Skrevet 18. desember 2012 På min side: mommo ( morfar er død) Far siden: farmor og beste
Musemorbr / Skrevet 18. desember 2012 #17 Skrevet 18. desember 2012 Mor og Far, Farmor og Farfar, og Bestefar. Bestefar hadde jeg et utrolig nært forhold til, selv om han egentlig var stebestefar, og sønnen min har fått hans navn. Mor og Far er som ekstra foreldre for meg.
Kbor85 Skrevet 18. desember 2012 #18 Skrevet 18. desember 2012 Egentlig kalles de bestemor, farfar og farmor men nå som vi har ei på 4 som sier det til våre foreldre kalles de: oldebestemor, oldefarfar og oldefarmor;) de synes det er fine navn;)
HeltAnonym Skrevet 18. desember 2012 #19 Skrevet 18. desember 2012 mormor og morfar, farmor og farfar.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #20 Skrevet 18. desember 2012 Her var det mormor og bestefar, farmor og farfar. Anonym poster: a53d7ef166920c949e0c688e6bdd4685
SmellyCat Skrevet 18. desember 2012 #21 Skrevet 18. desember 2012 Mormor, morfar, farmor og farfar. Har bare mormor igjen nå!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 18. desember 2012 #23 Skrevet 18. desember 2012 Jeg hadde bestemor og bestefar. På begge sider. Trengte jeg mer konkretisering, så var det å slenge på bosted. Lenge siden de døde.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #25 Skrevet 18. desember 2012 Besta og Besten (han døde da jeg var 4år). Mormor (hennes mann døde før jeg ble født, så har aldri hatt noe navn på han). Anonym poster: fd25e54c6e9a34788ec1c7f114619f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå