Gå til innhold

irritert på kampanjer som ikke er kampanjer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså, når de reklamerer for kampanjetilbud og så er det jo ikke tilbud, bare vanlig pris summert opp til en gruppepris!

kjøpte et videokamera idag, og minnekort og veske var med - pakketilbud.

Så sjekker jeg prisen på nettet og da er det akkurat det samme om jeg hadde kjøpt kameraet, vesken og minnekortet hver for seg!

hva er "kampanjen" med det da?

Anonym poster: 92efc55da655fc6d77a4a0890ada1520

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Salgstriks.. :)

Anonym poster: 3b12d4ed20c7002c14bb5afb4a572b20

Skrevet

og jeg gikk rett på ;)

sikkert mest irritert fordi jeg kjøpte litt dyrere enn jeg hadde tenkt til, blant annet pga den "Kampanjen" som ikke var kampanje.

skulle tro jeg visste bedre, men..

men faktisk sto det spar 400 eller 700 på rabatten.. hvor er logikken der da?

Skrevet

Prisene på nettet er ofte lavere enn prisen i butikken så det var en nok kampanje på butikkprisen.

Skrevet

Da hadde jeg faktisk ringt de og sagt at jeg skulle ha 400 eller 700 (alt ettersom hva det sto) i avslag på den prisen jeg hadde betalt, ellers sparer du ingenting og det er bare lureri.

Skrevet

Prisene på nettet er ofte lavere enn prisen i butikken så det var en nok kampanje på butikkprisen.

ja, godt mulig det.. så egentlig har jeg fått "Kampanjeprisen"i butikken, slik at prisen blir tilsvarende nettprisen..

Skrevet

ja, godt mulig det.. så egentlig har jeg fått "Kampanjeprisen"i butikken, slik at prisen blir tilsvarende nettprisen..

Du har nok det. Men du kan jo ringe / stikke innom butikken i morgen for å høre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...