Gå til innhold

Hva tror dere mannen har kjøpt dere i julepresang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ønsket meg nytt strykejern og tursokker!:-)

Anonym poster: 67447f0cff2eb65aaa8ef0e4f899beb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en gangs skyld har jeg virkelig IKKE peiling. Det blir veldig spennende på julaften, jeg har ønsket meg mye forskjellig, og aner ikke hva han har kjøpt...

Skrevet

Han har røpa seg litt kan man si, blir massasjeolje, klokke, dvd og øredobber ;)

Anonym poster: 36c37264e5452c8acfc08c08e0e02150

Skrevet

Det vet jeg ikke, men får jeg strykejern blir jeg skuffa. Det kan han få bruke sjæl.

Skrevet

Jeg VET at jeg får en Dolce & Gabbana prime time klokke som jeg har ønsket meg i evigheter :D

Skrevet

Har ønska meg gravid-undertøy/ ammebh fra mannen, og en dag kom han hjem med en pose fra butikken next to nothing..så tror jeg vet litt hva jeg får:)<3

Skrevet

Tror jeg får ca samme som til bursdagen min: ikke en dritt...

Har safet i år og kjøpt gave til meg selv fra ungene :P

Anonym poster: 5f54fe65fc09d55a323659f10ad25e9b

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg får sparkesykkel fra kjæresten min :)

Skrevet

Null og nada :-D

Vi kjøper ikke gaver til hverandre, kjøper heller en dyrere ting vi har lyst på. I år blir det speilreflekskamera :-)

Men han var i england for et par uker siden da og da kom han hjem med eternity parfymen fra calvin klein :-)

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg får en iPhone5 av min kjære mann i år.

Anonym poster: b64199c5b04f879a05613d3fd93ea0d4

Skrevet

Jeg får komplett alpint utstyr. Ikke så vanskelig å gjette siden jeg måtte være med på sportsbutikken og prøve slalomsko og vise hvilke ski jeg ønsket meg:P

Anonym poster: 5ca41f311cd59ca8dad890296d04683f

Skrevet

Tror jeg får en ammepute... Skulle egentlig arve søstra hannes si, men den tok for stor plass i posteska. Så da fikk han vel en lys ide..! Har sett pakken, og det er ei stor, lett eske. Blir jo gla om det er det, men vi har fellesbudsjett som går til barneutstyr, så hadde ønsket meg noe annet ;)

Anonym poster: 4f39768d05a580fe0f1cf89a10ef4345

Skrevet

Hadde jeg fått strykejern hadde jeg begynt å gråte :) Ikke for at det er en dustete ting, men fordi det sier: "Verden har ikke utviklet seg de siste 50 åra, og din plass er på kjøkkenet" :D Blir det samme som om jeg skulle kjøpt mannen en spade.

Jeg har ønsket meg tøfler, en grå filtsak med rødt hjerte på. Håper jeg får de :)

Anonym poster: 44d02a7c35d718fa7f0343993be8ce9c

Skrevet

Sikkert noe 'bling'. Han vet at det er det som funker best :-p

Skrevet

Jeg tror jeg får treningstøy, for han klager på jeg har lagt på meg i den senere tid. (noe jeg har etter jeg ble sykemeldt og sliter med å bevege meg)

Anonym poster: 3239c483a760970eaedefa90b4c0a87d

Skrevet

Han har ikke kjøpt noenting til meg. Ganske kjedelig egentlig.

Skrevet

Jeg aner ikke og det irriterer meg litt, hehe.... Han sier han har kjøpt noe jeg har ønsket meg for lenge siden, ikke vet jeg hva jeg har ønsket. Jeg ønsker meg denne jakka da, men det er nok ikke den jeg får, for den har jeg nettopp ønsket meg: ;)

http://www.fleischercouture.no/collection2012.html

Skrevet

Håper inderlig jeg får en sekk :-) Kan ikke gå med veske lenger grunnet ryggen :(

Anonym poster: 865707d99a6dce16dc9e0a8f9f2c5e0e

Skrevet

Veit ikkje.

Ikkje smykke iallefall, trur eg, sjølv om eg sa at eg ønska meg det. (eller så har han bare prøvd å lure meg)

Skrevet

Ingenting. Vi dropper presanger til hverandre. Litt trist igrunn. Men, jeg pleier å legge mye tid til å finne noe fint til han. Han derimot pleier å uffe seg, før han kjøper noe dritt i siste liten. Bruker heller pengene på noe fint til meg selv.

Anonym poster: 2290c9d4cd1b8e8eefde19cb7f17726f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...