Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Har en sånn gammel kjerring som forlanger at vi skal måke snø foran trappa hennes, også får vi ikke penger for det en gang! hva gjør man da? er det for slemt å ta vann på trappa så det fryser til is? hun ser så dårlig, så hun merker det ikke uansett. Anonym poster: 7c2a9a679ecc8de7b8cf678a71a92b7a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Finn på no' bedre å trolle med'a! Anonym poster: 546e0c01d3783af8210d22f472dfcba6
Lille♥mitt Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Hm. Her har fruen i huset oppe (jeg bor nede i horisontaldelt bolig) spilt julemusikk til den store gullmedaljen fra hun kom hjem fra jobb kl 16. Legger jeg meg nå blir jeg kun liggende og irritere meg over at det er så høyt at jeg hører teksten på sangene. Trenger jeg og si at det var et helvete å legge ungen for et par timer siden? Har fått beskjed om at hun gjør hva hun vil i sitt eget hus. Dette har hun gjort stort sett hver dag i hele desember. Julestemning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå