Gå til innhold

Barna pynter juletreet! På gråten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg er nesten på gråten akkurat nå. Barna mine maste sånn og bestemte at de skulle pynte juletreet i år, og til slutt ga jeg meg og ga dem lov. Men det ble så grusomt stygt og ingenting matcher! Skal jeg ta og ta av all pynten og pynte på nytt? Det ble så overpyntet og passet ikke inn i huset, jeg er så sur på ungene akkurat nå.

Anonym poster: 519ce0429b418c3dcb40d8e814d36a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoho :D Juleferien, og fritidsproblemene, har begynt skjønner jeg

Skrevet

På denne tar jeg sjansen og håper på at dette er troll.

Hvis ikke synes jeg synd på barna....

Skrevet

ehhh, javel, så du liker altså ikke at ungene gjerne vil pynte treet for deg

Skrevet

Ikke meningen å le av deg, men ler faktisk litt nå...

Tenk så fantastisk barna synes det juletreet er!! :) Er ikke det viktigere enn at treet skal være striglet??

Håper virkelig at du tuller...

Anonym poster: bc41cf5e6002f799ede01243a0dcd98d

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Troll!

Dessuten: Juletreet skal være overpyntet og litt kaotisk. Designjuletrær er grusomme! ;-)

Skrevet
Ikke meningen å le av deg, men ler faktisk litt nå... Tenk så fantastisk barna synes det juletreet er!! :) Er ikke det viktigere enn at treet skal være striglet?? Håper virkelig at du tuller... Anonym poster: bc41cf5e6002f799ede01243a0dcd98d
Treet skal matche hele huset, men de overpyntet og brukte alle kulene vi har! Jeg bryr meg ikke hva ungene synes, det er mitt hus og jeg bestemmer hvordan juletreet skal se ut.

Skrevet

Ta bilde av det, sett det i album, og om mange år når barna har flyttet ut kommer du til å se på bildet og felle en tåre over hvor koselig det var da barna ville pynte treet.

Cheer up! Det finnes mye verre ting enn barn som bruker fri fantasi til å pynte juletreet :)

Skrevet
Nei, ikke når det blir så grusomt stygt! Jeg spyr når jeg ser det treet, så overpyntet og grusomt.

Skrevet
Ta bilde av det, sett det i album, og om mange år når barna har flyttet ut kommer du til å se på bildet og felle en tåre over hvor koselig det var da barna ville pynte treet. Cheer up! Det finnes mye verre ting enn barn som bruker fri fantasi til å pynte juletreet :)
Neimen om jeg vil ha det treet i et album, jeg er så flau! har aldri vært så flau i hele mitt liv, hva tror du familien kommer til å si når de ser det stygge juletreet med de stygge ungene foran?

Skrevet
Nei, ikke når det blir så grusomt stygt! Jeg spyr når jeg ser det treet, så overpyntet og grusomt.

Fæl mamma du er da

Anonym poster: 280d08de7a7cf1f967d0e8c5ed3c9f84

Skrevet

Hehe hvis dette ikke er trolling bør du gå i deg selv og finne ut hva de viktige tingene i livet her er.

Skrevet

Hvis du er så jålete, så burde du aldri latt barna pynte treet. du kan ikke gå tilbake på det nå.

Men jeg tror du er et Troll, måtte bare svare like vel....

Skrevet

nei da har du vel egentlig bare deg selv å takke da
Skrevet

Jeg kaster hele skiten! i år blir det ikke noe juletre, så kan de ungene lære! ingen overpynting neste år nei.

Skrevet

Her i huset maser ungene om å få pynte treet hvert år. Men vi har lurt dem hver gang og gjort etter at de er sovnet.

De er så lettlurte ;)

Anonym poster: dc268b5773b19183cfd21970519ad4aa

Gjest Hercule Poirot
Skrevet
Ikke meningen å le av deg, men ler faktisk litt nå... Tenk så fantastisk barna synes det juletreet er!! smile.png Er ikke det viktigere enn at treet skal være striglet?? Håper virkelig at du tuller... Anonym poster: bc41cf5e6002f799ede01243a0dcd98d
Treet skal matche hele huset, men de overpyntet og brukte alle kulene vi har! Jeg bryr meg ikke hva ungene synes, det er mitt hus og jeg bestemmer hvordan juletreet skal se ut.

Foto, takk! Så skal du få høre om det er overpyntet, stygt, grusomt eller feiende flott.

Btw: Er du sikker på at det er BARE ditt hus? Har ikke alle som bor i et hus stemmerett? Og bare for å ha sagt det; juletreet skal ikke matche noe som helst, de skal være koslige og til flere av kulene og andre "pynter" knytter deg seg historier.

Skrevet
Nei, ikke når det blir så grusomt stygt! Jeg spyr når jeg ser det treet, så overpyntet og grusomt. Anonym poster: 519ce0429b418c3dcb40d8e814d36a5f
nei da har du vel egentlig bare deg selv å takke da
De ungene maser hul i hodet på meg! jeg sa at de bare skulle pynte med 12 ensfargede sølvkuler og 5 hvite sløyfer, men neida! de pyntet med alt.

Skrevet
Ta bilde av det, sett det i album, og om mange år når barna har flyttet ut kommer du til å se på bildet og felle en tåre over hvor koselig det var da barna ville pynte treet. Cheer up! Det finnes mye verre ting enn barn som bruker fri fantasi til å pynte juletreet :)
Neimen om jeg vil ha det treet i et album, jeg er så flau! har aldri vært så flau i hele mitt liv, hva tror du familien kommer til å si når de ser det stygge juletreet med de stygge ungene foran?

Så du mener du har stygt tre og stygge unger?

Jaja. I mine øyne er det du som er stygg her.

Skrevet

Hun er sikkert gravid. Jeg hadde sanynligvis følt det på samme måte om jeg var gravid. Da skjer det tragedier hver halvtime.

Skrevet

Hahaha, sett fyr på hele driten. Er sikker infisert med sopp, treet, allikevel :P

Skrevet

Stakkars barna som garantert var så stolte og fornøyde, så står de opp å ser at det er borte..

Får vondt av den følelsen de må ha i morgen :/

Anonym poster: b9199cd9bceafdcf5f33283decaaaa1e

Skrevet
Hahaha, sett fyr på hele driten. Er sikker infisert med sopp, treet, allikevel :P
Kasta hele driten i hagen med pynten og alt. Skal brenne det før barna drar på skolen så de ser hva som skjer når man gjør juletreet stygt. De er 5 og 8 år men de burde ha god smak likevel.

Skrevet
Ikke meningen å le av deg, men ler faktisk litt nå... Tenk så fantastisk barna synes det juletreet er!! :) Er ikke det viktigere enn at treet skal være striglet?? Håper virkelig at du tuller... Anonym poster: bc41cf5e6002f799ede01243a0dcd98d

Men hvor bor ungene dine da, siden det bare er ditt hus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...