♥Madam Mim♥ Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 hvor mange dager over termin setter de igang fødslen der? Vet de hadde 14 dager før, men har de endret den praksisen? Gikk 16 dager over termin med datteren min for 2.5 år siden pga pillene brukte lang tid på å virke. Det frister virkelig ikke til gjentagelse siden det oppsto komplikasjoner pga hun hadde ligget for lenge i magen :-/ Er igjen gravid og kampklar denne gangen for å slippe å gå så lenge over, men er jo greit å vite hva praksisen er nå... Finner ikke noe om det på nettsidene :-)
MamaLadyBug Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 jeg har ikke opplevd at de er kjipe på igangsettingen. Ble satt i gang første gangen 14 dager før termin. (hadde liten baby i magen men det var ingenting som tilsa at han måtte ut. legen jeg var hos på igangsettingsdagen sa jeg kunne velge) Fikk også tilbud da jeg ventet nr. 2. Da fikk jeg tilbud dagen før termin. Hadde liten baby da også og ingenting som tilsa at barnet måtte ut. Takket nei til igangsettelse men fødte dagen etter. Det er forøvrig 5,5 og 2,5 år siden og legen som er raus med igangsettingen er Tone Skifjeld. Det var hun jeg hadde begge gangene.
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2012 Takk for svar :-) Har hørt av flere at de er sære med å sette igang der jeg, men kanskje det var mer fordi jeg var førstegangs og ikke sto på krava :-) Får mase litt denne gangen hvis jeg skulle gå over denne gangen også. Ok med en uke over, men etter det kommer jeg til å bli mer nervøs :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå