Gå til innhold

Hva syns dere om denne lampen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et stort og rungende nei fra meg!

Skrevet

2-2. Trenger flere svar med begrunnelse!

Nei, pga at lampa ser ut som om en er designet av en blind person. Den er så lite pen at den hører hjemme på lampekirkegården.

Anonym poster: 5a7e4fefc6165337f40d0b8ceb533dd5

Skrevet

Hadde sett ræva ut hjemme hos oss. Men kunne fungert over høvelbenken i redskapshuset.

Skrevet

Hadde ikke passet inn i mitt kjøkken, og ikke synes jeg den var særlig fin heller :P Men om du har inventaret den krever for å være stilig, så blir den nettopp det!

Gjest overlord
Skrevet

Så ille altså?

Noen som har lyst å hjelpe meg å finne en pen lampe da? Den må gi godt lys og være hvit eller grå. Og enkel i stilen.

Gjest overlord
Skrevet

Hadde ikke passet inn i mitt kjøkken, og ikke synes jeg den var særlig fin heller :P Men om du har inventaret den krever for å være stilig, så blir den nettopp det!

Jeg har et kjøkken fra det glade nitti-tall. Begrenset hvor stilig det kan bli.

Skrevet
Hadde sett ræva ut hjemme hos oss. Men kunne fungert over høvelbenken i redskapshuset.

Grunnen: Den er stygg, en ren katastrofe. Se bare på de spottene som er så sirlig designmessig utført at de er forskjellige. Knekken på skinna. Festene der ledningen går inn, den pusslete ledningen til den store lampa, det eneste som mangler er at den er grønn med brune prikker og oranske stiper.

Gjest overlord
Skrevet

Uten å pusse det opp da... Og det står ikke på programmet de neste fem årene.

Skrevet

Kjøp en spotskinne i krom med så mange spotter du trenger

Gjest overlord
Skrevet

Kjøp en spotskinne i krom med så mange spotter du trenger

Liker en "ordentlig" lampe over spisebordet.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Vil du ha en enkel lampe vil jeg anbefale en lampe fra kartell f.eks en av disse http://royaldesign.n...m.aspx?ID=62702

Jeg har en mistanke om at Overlord er ute etter en lampe som gir lys også, jeg da. Jeg tenker i alle fall slik når jeg handler lamper, og da er ikke ditt alternativ direkte mye å skryte av.

Jeg kunne godt hatt en lignende lampe som den du linker til, Overlord, siden jeg trenger lys! Helst i bøtter og spann - jeg trenger mer og mer. Sikkert alderen som gjør det. ;-/

Skrevet

Mitt forslag etter å ha sett den andre lampa du likte er at du overlater lampeinnkjøp til noen med bedre smak i lamper:p

Skrevet

Det var jo spotter i den du la ut også...

Gjest overlord
Skrevet

Tar imot alle forslag, og innrømmer gjerne at jeg ikke er god på interiør. Så hjelp meg istedenfor å klage ;)

Og ja, jeg trenger lys!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...