Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Vi hadde besøk av min bror med familie her tidligere ikveld. Som økonom er han veldig glad i å snakke om penger, det er for så vidt greit.. MEn alt er vel ikke nødvendig å dra frem. Når det er noe som må fikses osv, jo da løper han til mamma... Låne, låne, låne? (Dvs kan jeg få?).. Og når der er bonus og som nå liten skatt i tillegg, jo da roper vi til hele verden hva vi får og gnir seg godt i hendene.. Kjøpe ny bil og alt.. ja, kjære søster, hva fikk du utbetalt denne mnd da???? Måtte ta fri flere dager uten lønn, både min mann og jeg pga sykt barn dagene er flagget ut for lengst. det merkes på lønna. I tillegg til at vi sikkert tjener halvparten av min kjære bror fra før, så har vi ikke all verdens å skryte av. Har så vi klarer oss og er opptatt av å gi barna det vi kan og gode minner. Klager aldri... Men kjente jeg ble litt lei ikveld jeg... IKKE misunnelig.. Anonym poster: 27eff52b3db67855855ec4ec2a13c349
mamman til to gutter Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Da er det bare å fortelle han at det har ikke han noe med, men at dere har så dere klarer dere uten å låne av mamma hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Ja, vet du det er alltid noen som ikke klarer å holde munn synd men sånn er mange mennesker. Ikke bry deg om han,vet det ikke er så lett men prøv Anonym poster: 69ad63dbfb2c1f0efe606115fbfc5d40
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Tro meg , jeg prøver virkelig.. Men blir litt lei meg, for vi klarer oss akkurat og får ikke råd til hus og svær bil som de har. Her blir det blokklivet på oss, noe som jeg selv føler er litt trist. De vil jo aldri komme på besøk., vi har sååå liten plass:( Det er synd synes jeg at det skal være sånn. Så da drar jo vi til de selvfølgelig siden vi vil at at barna våre skal ha kontakt med deres. Idag kom de kun innom med julegaver som vi skal dele ut, de ville helst at vi skulle komme der, men det passet ikke oss. Anonym poster: 27eff52b3db67855855ec4ec2a13c349
Elsker livet Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Da syns jeg du skal vise hvor lei deg du blir. Det er litt ondsskapsfullt å holde på på den måten han gjør. Har han dårlig selvtillit? Høres ut som han har behov for å tråkke på andre for å føle seg viktigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå