Gå til innhold

manuell pumping vs elektrisk pumping

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan si meg deres erfaringer om manuell pumping og el pumping, hva som funker best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg funket den manuelle best. Fikk ikke ut så mye med elektrisk. Hadde begge deler.

Tror det er ganske individuelt.

Anonym poster: 2c625f713333fbbf3d8298b2597b2e2e

Skrevet

Jeg fikk ikke ut en dråpe med manuell avent pumpe. Kjøpte medela (?) el-pumpe til ganske stiv pris, og det var en helt annen verden. Håndmelking funka til og med bedre enn den bedritne manuellpumpa.

Skrevet

Jeg hadde avent manuell og elektrisk. Kun den elektriske som fungerte i starten (de første ukene), men etterhvert som jeg ble vant til det så gikk det like fort med den manuelle og jeg gadd ikke å koble på den elektriske delen lenger.

Anonym poster: 3868a18182ce2fa1bb01a70f13c60394

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Har brukt Avent pumpe til begge mine, den som kan brukes både elektrisk, manuelt og på batteri. Jeg har pumpet ganske mye, spesielt med sistemann som kun ville ha flaske. Skulle jeg brukt manuell pumpe, så hadde jeg slitt av meg armen tror jeg :)

Skrevet

Brukt både den elektriske og manuelle til avent. I starten brukte jeg bare den elektriske og var fornøyd med den. Senere når det har gått flere dager/uker mellom hver pumping har jeg brukt den manuelle :)

Skrevet

har brukt manuel pumpe da jeg amma begge guttene, men fikk ut så mye, så jeg driver å vurderer om jeg skal gå over til elektrisk pumpe når tredjemann e kommet

Skrevet

Jeg har hatt en enorm utdrivingsrefleks og pumpet masse med en manuell nesten uten å pumpe, måtte pumpe for å få melka ned i flaska mange ganger, ikke for å få pumpet ut mer melk, for den kom av seg selv. En elektrisk pumpe tror jeg at jeg hadde blitt stresset av og fått ut mindre, men jeg har jo aldri prøvd, så jeg aner jo egentlig ikke.

Anonym poster: 25a4761dc6f6cc5b1f67fbd35cdc37cd

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Brukte elektrisk. Medela Swing eller noe sånt. Genial :) Livet er for kort til å sitte og klemme på flasker og pupper.

Skrevet

Elektrisk er mest effektivt og minst stress. Jeg har dobbel, elektrisk medela. Kobler bare på med en sånn bh dom holder alt på plass, og ser tv/surfer/slapper av i sofaen til flaskene er fulle;-)

Anonym poster: 2f256a45b2a73023fecc6aa7c8b70f31

Skrevet

Dobbel elektrisk er absolutt å foretrekke! Hvertfall om.man skal.pumpe.mye og lenge feks fullpumping.i.mange mnd. Man.sparer MYE tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...