Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 i gave, ville dere hatt sort eller hvit ramme til? Skal gi i gave til gudforeldrene bilde av henne som er tatt ute en sommer/høstdag....men ble ikke helt enig om det er best med hvit eller sort ramme:P Anonym poster: dca026349f0bb0c13a022b17748701c5
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Mamma får i sort, for det er det hun har andre bilder i. Resten får i hvitt
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Se på hvilken farge mottaker har på øvrige rammer kanskje? Et annet alternativ enn svart eller hvitt er ramme i drivved eller noe sånt... men, det var kanskje ikke tanken ;-) Anonym poster: 2d64a4a21a8df0775726df8880d1b10d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Sølvfarget eller trehvit. Men hvis det må være sort eller hvit så ville jeg hatt sort. Anonym poster: b1a51b55fe57f3277eb7fbbd43c6ee37
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Jeg så an stilen til de vi ga til ifjor. Og ga sort/hvit eller brun ramme. Anonym poster: 71d65da80a667dff651c78cbb885aed0
Lille♥mitt Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Jeg ville hatt hvit, fordi det passer best hjemme hos meg.
Elsker livet Skrevet 17. desember 2012 #8 Skrevet 17. desember 2012 Kommer an på bildet og hvilket rom det skal være i. Men er du usikker så gå for hvitt.
BareMas Skrevet 17. desember 2012 #10 Skrevet 17. desember 2012 Her blir det hvite rammer. Det pga 1) det var kun 2 farger på det formate jeg måtte ha innen rimelig prisklasse 2) fordi jeg er møkklei svarte rammer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå