Gå til innhold

hvis dere fikk et bilde....


Anbefalte innlegg

Skrevet

i gave, ville dere hatt sort eller hvit ramme til?:P

Skal gi i gave til gudforeldrene bilde av henne som er tatt ute en sommer/høstdag....men ble ikke helt enig om det er best med hvit eller sort ramme:P

 

Anonym poster: dca026349f0bb0c13a022b17748701c5

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mamma får i sort, for det er det hun har andre bilder i. Resten får i hvitt

Skrevet

Se på hvilken farge mottaker har på øvrige rammer kanskje? Et annet alternativ enn svart eller hvitt er ramme i drivved eller noe sånt... men, det var kanskje ikke tanken ;-)

 

Anonym poster: 2d64a4a21a8df0775726df8880d1b10d

Skrevet

Sølvfarget eller trehvit. ;) Men hvis det må være sort eller hvit så ville jeg hatt sort.

 

Anonym poster: b1a51b55fe57f3277eb7fbbd43c6ee37

Skrevet

Jeg så an stilen til de vi ga til ifjor. Og ga sort/hvit eller brun ramme.

 

Anonym poster: 71d65da80a667dff651c78cbb885aed0

Skrevet

spørs litt på bilde det :)

Skrevet

Jeg ville hatt hvit, fordi det passer best hjemme hos meg.

Skrevet

Kommer an på bildet og hvilket rom det skal være i. Men er du usikker så gå for hvitt.

Skrevet

Her blir det hvite rammer. Det pga 1) det var kun 2 farger på det formate jeg måtte ha innen rimelig prisklasse 2) fordi jeg er møkklei svarte rammer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...