Gå til innhold

Fant akkurat datingsiden hvor min mann har registrert seg.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han har registrert alder, høyde, øyefarge, stjernetegn osv. Deretter har han fått en mengde mailer med damer som matcher hans profil.

 

Jeg fant dette etter at han hadde brukt min pc til å sjekke mailen sin, og ikke logget ut.Det var utrolig mange mail i søppelboksen, så jeg tok en titt, og fant da masse mailer fra datingsiden.

 

Han nektet for alt og sier mailen hans er blitt hacket.

 

Jeg har tatt av meg ringen og tenker på hvordan jeg skal gripe mitt nye liv som separert og alenemor.

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjesp. Disse trolletrådene går det virkelig 13 av på dusinet for tida.

 

Anonym poster: c39328be936916759df8009624cbdf65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg spurt ham om, altså hvordan hackere vet hårfarge og høyde pluss frisyre.

. Han mener de kan finne ut alt, evt at informasjonen er hentet fra en gammel datingside som het Blink.

 

Han ble helt sjokkert over mine urimelige påstander og ringte tvert til politiet. Der fikk han beskjed om å anmelde saken i morgen.

 

hi

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det virkelig var noen som hadde hacket mailen hans så hadde han kanskje også forstått at dine påstandre kanskje ikke var så urimelige?

 

Høres mest ut som et troll.... eller en mann som kanskje ikke snakker helt sant?

 

Anonym poster: 5e73acb96171cd6a88bba7875ad9ace2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken side.. Kan sjekke han ut jeg, om han er samme sted som meg... se om han svarer meg :)

 

Anonym poster: 1a200f301a92858fa88e3e145f5e4c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er dessverre min førjulsgave fra min kjære, og helt sant. For å gjøre historien enda mer tragisk kan jeg jo fortelle at vi giftet oss på sensommeren i år.

 

hi

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå nå inn å meld deg inn å sjekk han opp. Så sier du ikke noe på leeeeeeeeeenge også gjør du en avtale på møte med han på en cafe hehehe

 

Anonym poster: 982ff5817294c919bb74fda0ef03e024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også sjekke om det er en aktiv profil hvis han er på samme sted som jeg er...

 

 

Anonym poster: 5e73acb96171cd6a88bba7875ad9ace2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erovie.no

 

Fant ikke noe navn på ham, bare en tallkode og muligens i kombinasjon med bokstaver.

 

hi

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være noen kamerater av han som har forsøkt å være morsom??

 

En kamerat av samboer gjorde det mot han for noen år siden. Men da ikke med masse info om hårfarge osv da, men opprettet profil så han fikk mange mailer. De aller fleste av dem fra utenlandske damer som ville prøve lykken i norge :-D

 

Anonym poster: 250b0afafe88284fa4b1e4a227be5fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som eksen min. Han hadde profiler både på sexsteder, homsesteder, datingsider og gud vet.

Dro hjem til flere og pulte dem, og søkte etter kvinnen i sitt liv, samtidig som han bedyret at jeg var nettopp det.

 

Sjarmerende. Jeg dumpet ham. Begynner navnet hans på F?

 

Anonym poster: 5e11fdadd102dd802458073b45c0766f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om noen andre kan ha gjort dette. Jeg tviler.

 

Siden ble opprettet dagen etter et julebord, hvor mannen min ble hjemme fra jobb.

 

Det som er litt spesielt er at sjefens hans den kvelde betrodde min mann at han i sommer/høst ble tatt i utroskap mot sin kone(hun fant kondomer i en bag og han tilsto en affære med en gammel kjæreste). Sjefen hadde fortalt at kona hadde tatt ham tilbake etter ei uke, og etter det hadde han aldri fått så mye fitte hjemme.

 

hi

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erovie.no

 

Fant ikke noe navn på ham, bare en tallkode og muligens i kombinasjon med bokstaver.

 

hi

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

 

Googlet eurovie.no, og det er da helt tydelig en utroskapsside!

"For deg som søker uforpliktende sex"...

 

Anonym poster: f54b884a84f5f86cb79355b346c0eddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være troll. Min eksmann var registrert på FEM ukrainske og russiske ekteskapssider, mens han var gift med meg. Han dro til og med til Ukraina for å "fikse tennene sine", men kom tilbake uten at tennene var fikset, da satt jeg hjemme med en liten baby på 4 mnd, en 3-åring og masteroppgave som skulle leveres 2 uker etter at han kom hjem. Han oppførte seg som "skilt" og skrev at han søkte etter kone. Needless to say, jeg dro...

 

Anonym poster: fc49f359192858b3df6aba0ea473855c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg oppfattet det som en søker sex side.

 

Han hadde forreste listet opp at han var i" et åpent forhold."

 

Hi

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker heller, dette er faktisk sant.

 

Kan noen fortelle meg om det finnes teoretiske muligheter for at det ikke er mannen min som har opprettet denne profilen på Erovie?

Og hvis han ikke har gjort det, hvordan kan siden/profilen ha oppstått?

 

Jeg tror fortsatt det er han som har gjort det selv, men jeg ønsker ikke å bli aleneforsørger under utdannelse, og hadde vært glad for å slippe det. Altså vil jeg ikke gå fra ham om han ikke har gjort det.

 

Om det ikke finnes bevis for at han ikke har opprettet profilen, kommer jeg faktisk til å bli separert før jeg har vært gift et halvt år.

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker heller, dette er faktisk sant.

 

Kan noen fortelle meg om det finnes teoretiske muligheter for at det ikke er mannen min som har opprettet denne profilen på Erovie?

Og hvis han ikke har gjort det, hvordan kan siden/profilen ha oppstått?

 

Jeg tror fortsatt det er han som har gjort det selv, men jeg ønsker ikke å bli aleneforsørger under utdannelse, og hadde vært glad for å slippe det. Altså vil jeg ikke gå fra ham om han ikke har gjort det.

 

Om det ikke finnes bevis for at han ikke har opprettet profilen, kommer jeg faktisk til å bli separert før jeg har vært gift et halvt år.

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

 

De fleste oppretter sånne ting selv...

 

Anonym poster: fc49f359192858b3df6aba0ea473855c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har felles e-postadresse siden du kunne sjekke nettsøppel på eposten?

 

Anonym poster: 6c4625b320657d047dbd1c948ca3cc7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mener også at de fleste oppretter sånne ting selv. Og jeg kan ikke tenke meg at noen kompiser kødder med ham.

Finnes det andre muligheter enn at han har opprettet profilen selv?

 

hi

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste oppretter det selv. Men jeg fikk plutselig mail fra adultfriendfinder for noen år siden, med profilinformasjon om meg og sånn typisk "velkommen til oss". Skjønte ingenting, for jeg hadde aldri vært på den siden.

 

Viste seg i etterkant at det var noen venninner som hadde hatt det moro i fylla og laget en profil for meg, og ja de hadde fylt inn personalia som utseende, høyde og sånt. De fikk slette alt rimelig fort, for å si det sånn. Håper det er dette som har skjedd med mannen din også. Kan du ikke få han til å logge inn på profilen sammen med deg, så kan du se om det er noe aktivitet i utboksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på profilen hans. Det var ingen aktivitet i utboksen. Profilen ble opprettet for 10 dager siden.

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket nå,nå er alt borte, kommer ikke inn på noen profil lenger.

 

hi

 

Anonym poster: 5e119e509ed23318b1d19be98095bea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...