Gå til innhold

Pappa til to-bloggen...igjen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det er svindel har jeg trodd hele tiden!

Anonym poster: 8f297353b9843ebfebe7a3c30a603f88

Skrevet

Kanskje, eller kanskje ikke. Jeg legger ikke så mye energi i det, men tenker at man enten velger å tro på det gode i menneskene, og derfor velger å tro det denne mannen skriver, muligens også støtter ham. Eller man velger å ha et mer kynisk blikk, være litt mer kritisk og ikke tro det før man har håndfaste bevis. Ingen bør støtte noen økonomisk med mindre de har råd til det, og det kan være lurt å anse penger gitt som penger tapt i fall det skulle vise seg å være svindel.

Min livsfilosofi er ikke 'hver mann for seg selv', eller at du er din egen lykkes smed, for alle kan trenge hjelp. Jeg tenker globalt og handler lokalt, og denne mannen er utenfor min aksjonsradius :) Hva er det som overbeviser deg om at han lyver? :)

Skrevet

Jeg har hele tiden trodd at han prøver å manipulere folk til å gi penger, gjennom måten han skriver på.

Det at det nå har kommet en andreperson inn i bildet, som skal hjelpe med å ta i mot gavene, går langt i retning av å bekrefte for meg at dette er lureri.

Men, det er ikke det at jeg aldri lar tvilen komme folk og saker til gode. Jeg har mange hjertesaker jeg gir til, jeg. Men jeg gir ikke viss jeg føler meg presset til/manipulert til å gi, som jeg gjør i dette tilfellet.

Anonym poster: f01d34bd08145418af35f6a9f51f2881

Skrevet

Jeg reagerer på at han ikke takker. Han svarer ikke engang på innboksmeldingene.

Anonym poster: ad1d5603dc6682b37f62fb31b19dbb1e

Skrevet

Enten en veldig dum svindler,

eller en ganske smart provokatør.

Anonym poster: b6cc7d1162fd63058f608b34b4c14a1d

Skrevet

Så hva er greia med hun tredjepersonen som plutselig skal hjelpe til?

Anonym poster: c19b293855adb38c989d1168ded23b77

Skrevet

Han leser jo det som står på disse forumene, så han legger opp løpet deretter. At folk biter på..

Anonym poster: faabdb9322a8cb8b78b68c9a3191e5f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...