Gå til innhold

I dag har jeg handlet for 1700 kr i mat og snop!

Anbefalte innlegg

Skrevet

TIl jul, da er ikke middager inkludert uten om hverdagsmiddager, da vi feirer julaften + 1 juledag borte!

Har handlet inn masse snop, til julesokken osv osv..redd for å gå tom hihi

Ja, litt røyk og brus også da så ikke 1700 kr snop, men snop, mat,brus,røyk, og litt småting...

Hvor mye handler dere for når det gjelder godteri og snacks i jul??

Anonym poster: afcc90bdae37124c1b850f08f6ab9bdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du adoptere meg? ;)

hehe lyst på godis?:=P

Skrevet

Godt og snacks ca 700. og mat og brus ca 1000

Skrevet

Vil du adoptere meg? ;)

hehe lyst på godis?:=P

Jaaaaa! :D

Må vel ut å handle i morgen, jeg også... hehe!

Skrevet

Tror det havner på rundt 1500-2000kr. Feirer jul hjemme hos oss med til sammen 10 personer i år så blir litt ekstra utgifter der...

Prøver hvert år å begrense snop og påleggshandling, men hvert år handler vi for mye. Vi er ingen storspisere, men det ser det ut til at vi fullstendig glemmer når vi er på juleinnhandling.

I tillegg er det jo stengt i hele 4 dager etter hverandre og da må det hamstres :-D

Rister litt på hodet over oss selv her.... Hehe

Skrevet

Og hvor har du det ifra at det er stengt 4 dager etter hverandre ???HØØØØØ???? Julaften er det åpent til 14 trur jeg så er det kun 1 og 2 juledag det er stengt ....

Anonym poster: fb3ec7195692ff04c71df3b23af4b2cc

Skrevet

Søndag stengt, julaften stengt i mine øyne den dagen reiser jeg bare ikke på butikken, og så 1 og 2 juledag stengt :-)

Skrevet

de fleste har søndagsåpent dagen føra da. :)

Skrevet

Ikke her :-)

3 kvarters kjøring hver vei til søndagsåpent :-)

Kan jo kjøre hvis jeg har glemt potetene til julemiddagen eller noe annet krise, men prøver å unngå det :-)

Skrevet

Tror det havner på rundt 1500-2000kr. Feirer jul hjemme hos oss med til sammen 10 personer i år så blir litt ekstra utgifter der...

Prøver hvert år å begrense snop og påleggshandling, men hvert år handler vi for mye. Vi er ingen storspisere, men det ser det ut til at vi fullstendig glemmer når vi er på juleinnhandling.

I tillegg er det jo stengt i hele 4 dager etter hverandre og da må det hamstres :-D

Rister litt på hodet over oss selv her.... Hehe

1500 kr er lite hvis dere skal ha julemiddag da også??

Spiser dere ikke pinnekjøtt?:) eller ribbe er vel billig det....

Skrevet

Så flink du er :) Bør gjøres her og, tenker å ta en skikkelig storhandling en av de neste dagene når samboeren har fri :)

Gjest Julia1984
Skrevet

Det er ikke bare "søndagsåpne butikker som er åpne lille julaften (søndag) men alle matbutikker

Skrevet

Handler nok for minst 5000 til julehelga. Hvor mye det går i snop vet jeg ikke, men 400 kanskje.

Skrevet

Handler nok for minst 5000 til julehelga. Hvor mye det går i snop vet jeg ikke, men 400 kanskje.

Skal det stå Alle meniger verdsettes, eller Alle meninger verdsettes i lingjen under innleggene dine?

Har irritert meg noen dager! MÅ VITE!!!

Anonym poster: 819d132adda7a1f6cc04fe84b5ac7362

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...