Gå til innhold

Når pynter dere juletreet da, jenter? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så mange som har tatt inn treet og pyntet det allerede, men jeg er ikke vant med at vi gjør det før lille juleaften, eller eventuelt dagen før..

Anonym poster: e4e4a83de9ef3b021a89920304966205

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg er oppvokst med kvelden på lille julaften. Har ikke helt fått inn noen radiasjon på dette selv enda..

Skrevet

Pleier å ta det lille julaften, men i år skal jeg synde litt å pynte det på lørdagen istedet :-D

Skrevet

I dag gjorde vi det.

Det er fordi vi ikke skal feire jul hjemme, og skal vi i det hele tatt få nyte plasttreet i all sin prakt før vi stikker vår kos til helga, så måtte det gjøres nå ;)

Skrevet

tenkte å gjøre det på onsdag. er vokst opp med å gjøre det på lillejulaften..men da jeg selv ble voksen og flyttet startet jeg en ny tradisjon.. jeg pynter når jeg vil.. :D synes det er mye bedre å ha treet opp noen dager før så kan man nyte det i tiden før julaften.. det er jo da man stemningen og kosen.. etter nyttår bryr jeg meg katta om treet.. da er jeg luta lei.. hiver ut treet 2nyttårsdag...

Anonym poster: 919a3068a6e694c95dcdf6da0af7f5d4

Skrevet

Bruker å pynte 22desember, men i år velger jeg å ta det på kvelden lillejulaften. Er så sær at ingen får blande seg borti juletrepyntinga og i år faller samværshelga slik at jeg må utsette en dag for å få pynte i fred. Gidder ikke stå opp midt på natta for å pynte tre heller

Jada vet jeg er sær og at mange synes det er korlig å pynte sammen med ungene, men jeg liker å ha det på min måte og det går ikke når andre skal henge kuler i hytt og pine

Anonym poster: e88cd5f6eb266254af2c6ce2590bb9b2

Skrevet

Vi pleier å pynte den 22. Vurderer 21. i år - koselig å ha ferdigpyntet hus til helga :)

Skrevet

Mannen mener det ikke må gjøres før 23., jeg.vil gjerne gjøre det før fordi vi alltid reiser bort.

Så i år blir det 22., for tre skal vi ha selvom vi bare er hjemme noen få dager i romjulen. :-)

Her er all julepynten hjemmelaget.

Anonym poster: 5b4a52e049d9eb7db8711790bcb800b3

Skrevet

Mannen mener det ikke må gjøres før 23., jeg.vil gjerne gjøre det før fordi vi alltid reiser bort.

Så i år blir det 22., for tre skal vi ha selvom vi bare er hjemme noen få dager i romjulen. :-)

Her er all julepynten hjemmelaget.

Anonym poster: 5b4a52e049d9eb7db8711790bcb800b3

Skrevet

Bruker å pynte 22desember, men i år velger jeg å ta det på kvelden lillejulaften. Er så sær at ingen får blande seg borti juletrepyntinga og i år faller samværshelga slik at jeg må utsette en dag for å få pynte i fred. Gidder ikke stå opp midt på natta for å pynte tre heller

Jada vet jeg er sær og at mange synes det er korlig å pynte sammen med ungene, men jeg liker å ha det på min måte og det går ikke når andre skal henge kuler i hytt og pine

Hvorfor ikke bare la faren ha barna så kan du kose deg med ditt egetdesignede juletre:)

Anonym poster: 0986355f91b39466bba61064b1496aa1

Skrevet

Fordi det er ikke snakk om småbarn, men barn på 11 og 13år, så det enkleste er å bare utsette pyntinga så slipper de å måtte forholde seg til at jeg ikke vil ha hjelp. Og siden de er oppe like lenge som oss nytter det ikke å ta det når de er i seng.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Juletreet pyntes tidligst på kvelden lille julaften. Vurderer å vente til julaftens formiddag. Vil ha jul i jula og ikke lenge før jul! ;-)

Skrevet

blir liggende på barsel hele jula så her er treet tatt inn å pynta allerede :)

Litt julefølelse må jeg ha ;)

Skrevet

Ble pyntet for to uker siden, og begynner å bli litt tørt nå!

Men det gjør ingenting, da vi suser bort på 10 dagers juleferie om to dager :)

Anonym poster: eb6c685ba6b9af928c964ff5712f28f4

Skrevet

fra jeg var liten har vi pleid å pynte treet to, tre dager før jul. Nå som jeg har mitt eget hus bestemmer jeg selv. I år blir det pyntet på fredag kveld da jeg har lyst til å nyte juletrelukt og stemning hele helgen:D

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Jeg tenker å gjøre det i morgen eller onsdag. Det er spenningen før jul som er stas sytes jeg! Deilig forventninger og mye spenning.

Skrevet

Har pynta det allerede for å sjekke om vi hadde nok pynt. Noe vi ikke hadde så jeg er glad jeg sjekket så jeg får kjøpt mer :)

Anonym poster: 326e89cc78f7c5498ad09cef760528d3

Skrevet

I år blir det på lørdag, den 22. :)

Skrevet

Barna pynta det idag men det ble så stygt at jeg kaster hele driten i hagen, i år skal vi ikke ha juletre.

Anonym poster: 8bfde249df8cb615f6e8092a7b1b6bf0

Skrevet

Lille julaften! Det er fast tradisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...