Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Liam,Chrisander,Nathaniel,Lucas og slike navn, synes dere det er bedre folk kaller ungen sin hundenavn? som Odin,Trym,Loke,Arn og slike navn? Anonym poster: 25787ad5bb77f58aec70debbf4f20575
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 J A ! Verden består K U N av ytterpunkter. Det fins ikke noe imellom. Alt mellom Arktis og Antarktis er en BLØFF! Anonym poster: 9815294f0ca7a3d9e0b5eac730b959fb
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Huffameg kunne aldri kalt mine barn slike klassiske hundenavn som Odin, Trym og Loke. Her heter barna Fido, Passop og Pluto. Anonym poster: 67f7a7a232cb51c2f52d1e19d163ce8b
Medulla Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Det som er et hundenavn for deg, er ikke nødvendigvis et hundenavn for meg:-) heller Odin enn Chrisander..!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Odin, Loke og Trym er også i ferd med å bli relativt ung & uutdannet-pregede navn, antagelig på grunn av koblinger gjort av nynazister og lignende elementer. Men ja, de er uhyrlig mye bedre enn Chrisander og Tussander og hva-de-nu-heter. Arn er klassisk og helt OK. Anonym poster: ffbfe3301debb57b15b2adaa7afea6f0
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 Katta mi heter silje beate, og onkelen min hadde en sau som het martha før. Alle menneske-navn kan også brukes på dyr. Fordi om du kjenner ei bikkje som heter trym, så betyr ikke det at trym er ett hundenavn. Anonym poster: 1faa0a68958a08c18c2d5012e6193916
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Oi oi HI, hårsår eller? Anonym poster: 67f7a7a232cb51c2f52d1e19d163ce8b
Februargullet2013 Skrevet 17. desember 2012 #8 Skrevet 17. desember 2012 Jeg synes Trym og Arn er kjempe fint:). Synes ikke det er hundenavn,men alle har jo forskjellige meninger:) og folk må jo få lov til og like de navnene de vil:) Liker selv Liam,Nathaniel og Lucas også
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #9 Skrevet 17. desember 2012 Hundenavn? Nei, la oss bare respektere at folk har sin egen smak, man trenger ikke i hytt og pine ytre sine ekstreme synspunkter og trekke frem usmakelige sammenligninger bare fordi man kan.. Anonym poster: 65c9daace5b77e81d27be85d10d517ae
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #10 Skrevet 17. desember 2012 Vet om en hund som heter Lucas jeg... Er det et automatisk et hundenavn nå da eller??! Anonym poster: 85f082d9d4656cb03475734b1d8761f9
Februargullet2013 Skrevet 17. desember 2012 #11 Skrevet 17. desember 2012 Og Katten min heter Lucas,glemte og nevne det i stad:) og kjente en hest engang som het Lucas:) Så kan bruke det på dyr og
Elsker livet Skrevet 17. desember 2012 #12 Skrevet 17. desember 2012 Terje og Beate er bankers, så vet dere det. Det er ikke hundenavn og heller ikke ung silikonogbetakarotenalenemammanavn. Kanina vår heter Evy, så styr unna det om dere ikke vil ha kaninnavn på jenta deres.
Mama Christmas Skrevet 17. desember 2012 #13 Skrevet 17. desember 2012 Her har hundene hett Adrian, Georg og Caspian. Så de kan jo krysses av barnenavnlista med en gang. Kaninen het Charlie, så det er vel heller ikke passende, og rotta het Nick. Regner med du holder styr på hvilke navn vi har lov til å bruke, HI? Send meg gjerne en oppdatert liste når den er klar, så jeg vet hva jeg bør styre unna for ikke å risikere at barna mine assosieres med dyr. Jammen godt du ikke har verre ting å bekymre deg for, da lever du godt, HI
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #14 Skrevet 17. desember 2012 Jøss.. Har alltid vært intreressert i den norrøne mytologien. Sært at jeg ikke har merket at den bestod av hunder før nå. Anonym poster: 370b9d0756367c6882891dfe930f76b2
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #15 Skrevet 17. desember 2012 Den som skrev jeg følte meg truffet tar feil. ungene mine heter Felix,Felicia og Ferdinand, men kjenner mange små Liam,Lucas og Chrisander og liker de:) Anonym poster: 25787ad5bb77f58aec70debbf4f20575
Fomle84 Skrevet 17. desember 2012 #16 Skrevet 17. desember 2012 I så fall er eldste jentå mi oppkalt etter en katt; Emma. Søskenbarnet mitt sin katt het det. Var vel mer et menmeskenavn på en katt enn et kattnavn på ei jente...
Fomle84 Skrevet 17. desember 2012 #17 Skrevet 17. desember 2012 Og folk maa vel kalle ungen sin Crisander, Nataniel hvis de vil, men for meg kunne de like godt kalt ungen Jan Thomas... Blander meg ikke i andre folks navnevalg, synes bare navna er veldig femi...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #18 Skrevet 17. desember 2012 Oh my God, HI, kan da ikke kalle ungen din opp etter oksen Ferdinand! Kveg-navn! Og Felix er da et kattenavn. Anonym poster: 94b84cc8ca1ea6734f976c769d31b6d5
nerdybirdy Skrevet 17. desember 2012 #19 Skrevet 17. desember 2012 Odin, Loke og Trym er også i ferd med å bli relativt ung & uutdannet-pregede navn, antagelig på grunn av koblinger gjort av nynazister og lignende elementer. Men ja, de er uhyrlig mye bedre enn Chrisander og Tussander og hva-de-nu-heter. Arn er klassisk og helt OK. Anonym poster: ffbfe3301debb57b15b2adaa7afea6f0 Tussander faktisk, det er min all-time favoritt hittil på navnefronten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå