Gå til innhold

Hjelp til skoleoppgave!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill damer.. jeg sitter heeelt fast og aner ikke mine arme råd..

 

Jeg skal drøfte (noe jeg SUGER med stor S på. Jeg har startet med å skrive definisjon av rehabilitering...

Oppgaven lyder:

 

"Drøft om det er relevant å snakke om rehabilitering i forhold til eldre mennesker?"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Start med å skrive en grei disposisjon.

 

Feks:

 

1. Innledning - Problemstilling, avgrensning av oppgaven, oppgavens oppbygging og disponering av teksten

 

2. Hoveddel - Teori, drøftelse, refleksjoner

 

3. Avslutning

 

Så fyller du inn på de ulike punktene hva du ønsker å si noe om. Og slik bygger du opp oppgaven din.

 

Når du skal drøfte så må du se på begge sidene av saken. Feks. Vil det lønne seg å rehabilitere eldre mennesker? På den andre siden så har eldre krav på samme behandling som andre. Og slike ting, alt ettersom hva pensum tar opp av tema og problemstillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...