Gå til innhold

Jeg har verdens søteste fjortis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hadde glemt nøklene til huset i dag da han kom fra skolen, og da bestemte han seg like greit for å måke snø. Så da jeg kom hjem etter langt om lenge var gårdsplassen prikkfri. Luksus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdens søteste fjortis er så heldig at han har en mamma som legger merke til og setter pris på!

Sånn blir man verdens heldigste mamma(fordi man legger merke til at man er det), og sånn får man verdens søteste fjortis(for fjortisen legger også merke til det):-)

Gratulerer med fjortisen!

Skrevet

Haha jeg leste "verdens største fjortis" og tenkte hva har mannen gjort/ surmult over nå :) men når jeg leste innlegget så tenkte jeg ååå så heldig du er :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jeg hadde verdens verste fjortis+ i går. Såpass at mor endte med langtur på riksveien for å brøle, banne og grine i fred. I dag har jeg verdens beste igjen.

Skrevet

Jeg hadde verdens verste fjortis+ i går. Såpass at mor endte med langtur på riksveien for å brøle, banne og grine i fred. I dag har jeg verdens beste igjen.

Det går opp og ned i intimnisseleiren, altså?
Gjest cunning stunts
Skrevet

Det går opp og ned i intimnisseleiren, altså?

Jepp. Veldig langt ned - tilsvarende et stykke nedover Østfold, faktisk - og så langt opp i kos- og sofakroken igjen :)
Skrevet

:)

Den ungen vil dere ikke følge oppskriften på. Til det har det vært for mye styr, men nå er han endelig i ferd med å ordne seg. Og i går var han på juleball, og han var så stilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...