Gå til innhold

Farrah Teen Mom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mye oppmerksomhet datteren får, kun negativ oppmerksomhet. Synes synd på datteren jeg.

Anonym poster: 1d88008c7098f8583d5be29b8d436863

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ho burde være litt mer opptatt av datteren enn det ho er

Skrevet

Eplet faller vel ikke så langt fra stammen da, mora hennes er syk syk syk..!:P

Skrevet

Og det kan du uttale deg om syns du? tror du virkelig at serien viser alt som skjer i livet til Farrah 24 timer i døgnet?

Skjerpings!

Skrevet

Og det kan du uttale deg om syns du? tror du virkelig at serien viser alt som skjer i livet til Farrah 24 timer i døgnet?

Skjerpings!

De har filmet henne siden hun gikk gravid. Tror jeg har opparbeidet meg et nogenlunde korrekt inntrykk.

Skjerpings sjæl.

Anonym poster: 1d88008c7098f8583d5be29b8d436863

Skrevet

Må da være lov å diskutere et TV-program uten at gud og hvermann skal bli støtt..?

Skrevet
Og det kan du uttale deg om syns du? tror du virkelig at serien viser alt som skjer i livet til Farrah 24 timer i døgnet? Skjerpings!
De har filmet henne siden hun gikk gravid. Tror jeg har opparbeidet meg et nogenlunde korrekt inntrykk. Skjerpings sjæl. Anonym poster: 1d88008c7098f8583d5be29b8d436863

Og du tror at de viser alt de har filmet på TV?

De prøver å få mer seertall, det skjønner de fleste.

Skrevet
Må da være lov å diskutere et TV-program uten at gud og hvermann skal bli støtt..?

Jeg er ikke støtt, men er lei av kvinnfolk som absolutt skal snakke dritt om andre uten å vite alt.

Skrevet

alt man skal bry seg med å plukke på når det gjelder folk på tv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...