Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har åfte fantasier om en eller to jenter..vi har lange forspill vor vi tar og beføler verandre..knar puppene derres kyser di å alt det derre...men min fantasi går litt lenger..jeg begynner å fingre, la hånda gli over musa imens jeg biter ho lett i nakken og halsen..to fingrer glir fort inn og ut va den våte musa,jeg putter inn en till å en till...jeg fingrer ho med fire fingre..men ho vill ha MER..jeg går ned mellom beina hos,begynner å slikke den varme våte musa samtidig som jeg lar fingrene mine gli inn i igjen,jeg har fire fingre helt inne..hun nyter d..jeg presser tomellen ned mot hulet..den glir sakte innover i små men bestemte bevegelser...etter litt er kjenner jeg den glir helt inn å det er synsykt opphisende å se på... det er en fantasi jeg nesten har gjenomført..men hun var ikke vi nokk....er det andre med lignende fantasier.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fan kor kåt eg vart no. Sitter her og musa mi kribler. Hadde du bare vært her skulle jeg har lat deg gjøre alt dette med meg. Jeg er gift meg en mann som eg elskar og begjærer, men jeg fantaserer så jævligt om det same at jeg klarer nesten ikke å sitte stille på stolen no. Musen min koker, og jeg kjenner at den svulmer opp og blir våt. Faen det renner av meg når. Får selv sprut orgasme, og jeg ville ha lat deg gjøre det med meg. hadde du bare vært her no. Skulle ha gjort det same med deg, og slikket dine fantasiske fingrer. Er så kåt av det du skriver at jeg vet ikke om jeg klarer å tenke klart på flere dager. Mannen min skal iallefall få råknulle meg så jeg glemmer denne fantasien. Faen også, hadde slik sex bare vært mer normal og tilgjengelig.

Anonym poster: 259f29b0b4345f8b25753a4699b1f5fd

Anonym poster: 259f29b0b4345f8b25753a4699b1f5fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...