Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Huffda, nå har jeg vært uforsiktig igjen... har ei datter på 2,5 mndr, og har ikke fått tilbake mensen etter svangerskapet... nå har jeg hatt ubeskyttet sex igjen 2 ganger, men han trakk seg ut før han kom. Kan jeg være gravid selv om mensen ikke har kommet tilbake? jeg fullammer, har hørt at det kan være en form for prevansjon... men ikke vet jeg. Anonym poster: 6fbf59c17cec533842964326fd7486ab
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 I teorien kan du være gravid, men i og med at du ikke har mensen har du sannsynligvis ikke heller EL (selv om en gang MÅ den jo komme) og når du i tillegg fullammer er det nok ikke stor sjanse for det. På toppen av det hele har han ikke kommet inni deg og det også taler jo mot en graviditet. Håper du har lært litt nå da (med mindre du ønsker deg en til) og skaffer prevensjon. Anonym poster: f8e728417d5849fb1a8b97e0670aa91d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Jeg har lært, hehe må ned på butikken å kjøpe kondomer, er ikke flink til å huske pillene hvertfall... å er ikke stort annet jeg kan bruke når jeg ammer.. men hadde jeg blitt gravid igjen så hadde jeg beholdt det lett... er sikkert derfor jeg er så uforsiktig.. hehe Anonym poster: 6fbf59c17cec533842964326fd7486ab
:)novemberbarn:) Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Du kan ha spiral. Jeg satt inn kobberspiral når jenta mi var 4 mnd. Før det brukte vi selvfølgelig kondom. Nå fikk jeg tilbake mensen etter tre mnd, men hadde brukt kondom uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå