Koala *g07* Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Gi meg gjerne en begrunnelse for hva jeg bør velge. Det står mellom de, men er ikke kjent med dem så godt at jeg klarer å lande på hva jeg vil velge. Vil etterhvert også vurdere å anskaffe meg et nettbrett. Sikkert flere her inne med gode og dårlige erfaringer
Februargullet2013 Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Jeg har Samsung Galaxy og er meget fornøyd. lett og bruke, fin og tåler mye
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Jeg har S3, veldig fornøyd. Større skjerm enn Iphone. Slår også Iphone i alle tester. Anonym poster: b477bebd185721d6a7983e01e7d56654
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #4 Skrevet 18. desember 2012 Jeg har Iphone, og kommer ALDRI til å bytte til samsung igjen! For det første er det en super mobil, enkel å bruke og har en passelig størrelse. Jeg synes den er mye mer brukervennlig enn Samsung, og raskere i funksjonene. Iphone har også et system som kalles Icloud, og der kan du lagre alle data du har på telefonen (meldinger, telefonnr, bilder, nedlastede programmer, e-poster og hele pakka). Jeg klarte å ødelegge min telefon, og trodde at alt var borte. MEN da jeg kjøpte ny, ble den opprettet slik at ALT jeg hadde på den forrige telefonen kom inn på denne. Helt sykt hva dem får til altså Jeg personlig synes samsung er mye tyngre og komplisert å bruke i forhold til Iphone, selv om jeg har hatt det mye lengre. Anonym poster: 8247807cd7049347f634cb74de980596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå