Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Og jeg vet ikke helt hvordan? Hadde dere blitt irriterte om det viser seg at samboer har sagt ifra? Ikke at jeg er irritert, bare lurer på hvor hun vet det fra. Hun vet også at jeg går til psykolog, og lurer på om det er vanlig at samboeren går rundt og småprater med moren sin utover deres "problemer"? Anonym poster: c98c03f8c578ad8b46ad9856b79a9a4b
Toocute Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Partneren pleier vell å fortelle noe til sin familie, men det finnes jo grenser. Her i familien er vi åpne om det meste. Så min trenger ikke å fortelle alt, det gjør jeg fint selv. Han har ikke fortalt til moren sin gjerne fordi du viser noe tydlig at du sliter med noe også har moren lurt på hvorfor? Gjerne beskymret. Kan være mange grunner.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Mye mulig! Ble bare litt sjokkert der jeg sitter mens hun sier at en ofte blir sliten og sover lenge ++ når en opplever en depresjon som meg. Anonym poster: a3b503728c50ccbc327e4b1a49ff08ec
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Mannen min er veldig åpen og forteller alt til familien sin hvis jeg ikke ber han spesifikt om å holde kjeft om det. Det faller han rett og slett ikke inn at jeg skulle ønske å holde noe hemmelig, fordi han ikke har noe som helst behov for det selv. Anonym poster: 9de8bed940dbd95d41882a7a3dc2a73d
soleia Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 Med mindre du har bede han om å ikkje seie noko, så synes eg ikkje det er rart om han har fortalt det til så nær familie. Svigermor di har kanskje merka at du slit sjølv, og teke det opp med han.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 Kanskje hun har spurt ham direkte. Jeg har en svigerinne som veldig åpenbart sliter psykisk, uten at hun har sagt noe om det. Jeg spurte min bror en gang, etter et familiebesøk hvor hun var fullstendig apatisk og holdt på å sovne. Han hadde ikke egentlig noe annet valg enn å bekrefte at hun sliter og at hun går i behandling, med mindre han ville lyve og benekte noe som var helt åpenbart. Anonym poster: cc68d5b590649e99064f26170c2ab99b
Suretær Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Mener ikke å fornærme deg, vet hvor vanskelig det er å slite med depresjon, men det er også veldig vanskelig og tøft å være partneren til en med depresjon. Han har kanskje behov for å snakke med noen, og da er det jo bedre at han snakker med moren enn kompiser tenker jeg. Det er kanskje fordi du ER deprimert at du reagerer på dette, prøv heller å fokusere på at dine nærmeste bil det beste for deg.-,Og husk, det er ikke noe nederlag å få en depresjon. Lykke til og god bedring, har vært der selv og det er neimen ikke lett. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå