Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Ikonene på oppgavelinjen har forandret seg når jeg holder musepekeren over. Før når jeg holdt over internettikonet så kom det opp små minivinduer som viste hvilke sider jeg hadde oppe. Men nå så kommer det bare opp en tekstlinje. Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake de små vinduene, aner ikke hva jeg har gjort Anonym poster: f8e640680dfc8516d5b0ca71f81d35fb
Gjest Morn du Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Er ikke helt sikker, men hva om du høyreklikker ved ikonet, hvilke alternativer får du da?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Er ikke helt sikker, men hva om du høyreklikker ved ikonet, hvilke alternativer får du da? Når jeg høyreklikker ved siden av får jeg opp en liste med valg : - verktøylinjer - overlappende vinduer - vis vinduer stablet - vis vinduer side ved side - vis skrivebordet - start oppgavebehandling - lås oppgavelinjen - egenskaper Anonym poster: f8e640680dfc8516d5b0ca71f81d35fb
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Dytter litt Anonym poster: f8e640680dfc8516d5b0ca71f81d35fb
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #5 Skrevet 17. desember 2012 http://www.sevenforums.com/tutorials/838-aero-peek-turn-off.html Anonym poster: 5c5c6353754ad474edfa7cc321ef7b28
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 http://www.sevenforu...k-turn-off.html Anonym poster: 5c5c6353754ad474edfa7cc321ef7b28 Bare så synd jeg omtrent ikke skjønner sånne engelske tekster.... Anonym poster: f8e640680dfc8516d5b0ca71f81d35fb
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 http://www.sevenforu...k-turn-off.html Anonym poster: 5c5c6353754ad474edfa7cc321ef7b28 Bare så synd jeg omtrent ikke skjønner sånne engelske tekster.... Anonym poster: f8e640680dfc8516d5b0ca71f81d35fb Høyreklikk på oppgavelinnjen og press egenskaper Nederst er det en boks du kan huke av for"aero" visning som er de små vinduene som vises.. hjalp det? Anonym poster: b9659acc89e1648df0634b953a54ca34
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 http://www.sevenforu...k-turn-off.html Anonym poster: 5c5c6353754ad474edfa7cc321ef7b28 Bare så synd jeg omtrent ikke skjønner sånne engelske tekster.... Anonym poster: f8e640680dfc8516d5b0ca71f81d35fb Høyreklikk på oppgavelinnjen og press egenskaper Nederst er det en boks du kan huke av for"aero" visning som er de små vinduene som vises.. hjalp det? Anonym poster: b9659acc89e1648df0634b953a54ca34 I dag var merkelig nok alt tilbake til vanlig, rart....... Men takk til dere som har prøvd å hjelpe meg Anonym poster: f8e640680dfc8516d5b0ca71f81d35fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå