Gå til innhold

Kan man bare ikke avlyse jula i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev her om dagen at jeg fant ut at samboeren har vært utro!

I morgen skal vi på ultralyd, om to dager kommer moren og faren min hit. For og feire Oh hellige jul med oss!! Jeg simpelthen elsker jula, det er favoritt tiden av året:) Men ikke nå:(

Men nå klarer jeg ikke og glede mg over lille i magen eller til jula.

Vi har kjøpt hus i sommer, hvordan kommer man seg ut av lånet?

Hvordan komme seg bort? Hjembygda mi er en lang reise unna, skal reise etter nyåret reise hjem for og klare tankene.

Føler at jeg ikke klarer det med huset fult av folk. Og han her, vi har en sønn på 21 måneder og er 20 uker på vei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må dere feire jul sammen? Når ting er som de er, stemningen er dårlig og du ikke har det bra så tenker jeg det vil bli en trasig jul for alle, også for barnet deres.

Kan han feire jul et annet sted, far altså?

Skrevet

Er da bare å avlyse det. Ring og si at dere ikke skal ha noen feiring pga omstendighetene. Så kan dere sitte der og daffe alene.

Anonym poster: f7e8d2092dc20f7f5b07782a4f79a573

Skrevet

Klem sendes din vei!

Skrevet

Kan ikke du ha foreldrene dine på besøk, og han reiser hjem til foreldrene sine. Ta deg tid til å tenke på hvordan fremtiden din skal bli, og da er det godt med foreldre som vet hva en går igjennom.

Anonym poster: 501e9a8443c0e15b32752b4b5c873faa

Skrevet

Du kan jo ta med deg barnet ditt, og reise hjem? Eller be samboeren din feire jul ett annet sted? Hvis han var utro, så bør han respektere det.

Anonym poster: 6fbcb7ffc567af5b4e7268f8bf3ff63b

Skrevet

Foreldrene mine har jeg ikke sett på et år! De har tatt degenerert ekstra fri og ike fikset til jul hjemme siden de skal komme hit!

Klarer ikke og få meg til og ringe og avlyse. Da må jeg også si hvorfor, har ikke fortalt det til noen. Liker og fikse opp i mine/våre problemer uten at alle andre skal komme med sin mening.

Skulle helle ønske at jeg fant dette ut etter jul! Så lille gutten vår kunne få ha sin eller glade julemor der!

Vi har lån ilag på huset, må han kjøpe mg ut at lånet eller hvordan gjør man dette??

Hi

Skrevet

Vi bor på hver vår side av landet. Altså i hans hjembygd!

Foreldrene mine reise langt for og komme hit. Hans bor her, vil ikke nekte ungen og få feire jul med faren.

Men etter jula reise jeg, må bare få ting iorden først! Vet bare ikke hvordan:/

Hi..

Skrevet

Kan du ikke fortelle dette til foreldrene dine og la dem hjelpe deg. Det er godt å ha noen som vet, noen man kan snakke med, noen som kan stelle og stulle litt for deg, og noen å gråte på skuldra til.

Gubben får reise til sine foreldre eller hva han vil. Det er han som har stelt istand dette kaoset og han får ta konsekvensen av det.

Jeg hadde ikke nølt med å be ham om å feire jul et annet sted og jeg tror at det kanskje vil være til det beste for dere alle sammen, også for gutten deres.

Skrevet

Du må jo fortelle det til foreldrene dine! Tror du ikke de kommer til å merke at ikke alt er som det skal hvis de skal bo hos dere i julen? De kjenner vel datteren sin så godt?

Skrevet

Avtal et møte i banken. Om du flytter ut, så må han kjøpe deg ut. Om han ikke klarer det, så må huset selges.

Anonym poster: 0ee9981e33fa7031e4c43ad723204ef6

Skrevet

Føler om om jeg fortelle det er det ingen vei tilbake. Har vært dau dårlig gjennom hele svangerskapet. Så har noe og skylde på siden jeg ser sliten ut..

Har fortalt alt til tanta mi, så får nu snakka ut om ting! Har bare ikke løst at det skal være julas snakkis i huset. Og helle fortelle det når jeg reise hjem etter jul.

Vet ikke om han klarer og beholde huset uansett. Nå som han må betale farsbidrag på to unger. Så klarer han ikke hus, bil, båt + to unger. Før økonomien er ikke på topp nå. Enda vi er to stykk.

Hi

Skrevet

Jeg hadde glatt bedt ham feire jul et annet sted- ungen din er såpass liten at han sikkert ikke merker forskjell, spesielt ikke om besteforeldrene kommer en tur.

Så hadde jeg sagt alt til mine foreldre, iallefall min mor. Jeg opplevde noe lignende med en eks en jul, men heldigvis hadde vi hverken hus eller barn sammen. Og ingenting var som støtten fra mamma.

Her er det han som har bæsja på leggen, og han må ta konsekvensene av det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Skrev her om dagen at jeg fant ut at samboeren har vært utro!

I morgen skal vi på ultralyd, om to dager kommer moren og faren min hit. For og feire Oh hellige jul med oss!! Jeg simpelthen elsker jula, det er favoritt tiden av året:) Men ikke nå:(

Men nå klarer jeg ikke og glede mg over lille i magen eller til jula.

Vi har kjøpt hus i sommer, hvordan kommer man seg ut av lånet?

Hvordan komme seg bort? Hjembygda mi er en lang reise unna, skal reise etter nyåret reise hjem for og klare tankene.

Føler at jeg ikke klarer det med huset fult av folk. Og han her, vi har en sønn på 21 måneder og er 20 uker på vei!

Hvordan går det med deg? Lurer på hvordan du greide å takle julen med slik motgang? Jeg beundrer deg og håper du klarer å komme deg ut av et slikt forhold Ingen fortjener å leve med en slik mann da føler man seg ikke mye verdt!

Håper nyåret bringer mye godt til deg

Anonym poster: 61d6444afe59b5c431d6af4314071234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...