Gå til innhold

Syntes dere denne var fin???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rød eller grønn??? Tror jeg heller mot den røde ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempefin!!!! ville også valgt grønn, men tror rød kan være vel så lekker om man har fargene til den :-)

Skrevet

Ikke min stil. Men måtte jeg ha valgt, så ville jeg tatt den røde :-)

Skrevet

kjempefin!!!! ville også valgt grønn, men tror rød kan være vel så lekker om man har fargene til den :-)

 

Mener du mine farger da?? Jeh har blondt hår og er lys i huden.... Tror du grønn ville passet meg bedre da?? Er så dårlig med farger jeg ;)

Skrevet

Kjempefin! :) Rød passer jo godt nå i jula? Men det gjør forsåvidt den grønne også.... :D Begge var fine. Men er du veldig lys tror jeg at jeg ville gått for den røde.

 

Anonym poster: b80a55e1c9cb8b9f45d1d9f9a5674bb3

Skrevet

Den røde var nydelig :)

 

Anonym poster: 5b2c2fba524af667985434844dbbbcfd

Skrevet

Den var fin. Men er den virkelig grønn? Var så vanskelig å se på bildet. Men uansett, rødfargen likte jeg ikke særlig, men den grønne var kjempefin!

Skrevet

Vet ikke, farger er IKKE min sterke side heller :( men om du er lys ville jeg nok tro at grønn er finest :-) Tenker at om man er mørk i håret er rød superlekker :)

Skrevet

Flott kjole :D jeg ville gått for den grønne, men det kommer jo an på hvilke farger man kler :)

Skrevet

Da har jeg bestil den grønne :D håper bare den passer ;) hehe

 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...