Nullstress;) Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Rød eller grønn??? Tror jeg heller mot den røde
Nullstress;) Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2012 Rød eller grønn??? Tror jeg heller mot den røde Glemte å legge til mink http://www.veromoda.no/vero-moda/dresses/MAGGIEDRESS-ONLINE/10092258,no_NO,pd.html?dwvar_10092258_colorPattern=10092258_BLACK_361077&forceScope=
nerdybirdy Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 kjempefin!!!! ville også valgt grønn, men tror rød kan være vel så lekker om man har fargene til den :-)
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Ikke min stil. Men måtte jeg ha valgt, så ville jeg tatt den røde :-)
Nullstress;) Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2012 kjempefin!!!! ville også valgt grønn, men tror rød kan være vel så lekker om man har fargene til den :-) Mener du mine farger da?? Jeh har blondt hår og er lys i huden.... Tror du grønn ville passet meg bedre da?? Er så dårlig med farger jeg
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #6 Skrevet 17. desember 2012 Kjempefin! Rød passer jo godt nå i jula? Men det gjør forsåvidt den grønne også.... Begge var fine. Men er du veldig lys tror jeg at jeg ville gått for den røde. Anonym poster: b80a55e1c9cb8b9f45d1d9f9a5674bb3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #7 Skrevet 17. desember 2012 Den røde var nydelig Anonym poster: 5b2c2fba524af667985434844dbbbcfd
lUmlUm med tulla si Skrevet 17. desember 2012 #8 Skrevet 17. desember 2012 Den var fin. Men er den virkelig grønn? Var så vanskelig å se på bildet. Men uansett, rødfargen likte jeg ikke særlig, men den grønne var kjempefin!
nerdybirdy Skrevet 17. desember 2012 #9 Skrevet 17. desember 2012 Vet ikke, farger er IKKE min sterke side heller men om du er lys ville jeg nok tro at grønn er finest :-) Tenker at om man er mørk i håret er rød superlekker
Countess Skrevet 17. desember 2012 #10 Skrevet 17. desember 2012 Flott kjole jeg ville gått for den grønne, men det kommer jo an på hvilke farger man kler
Nullstress;) Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 17. desember 2012 Da har jeg bestil den grønne håper bare den passer hehe Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå