Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Har en liten på 15 mnder som har kastet opp siden fredag. Det vi har lagt merke til er han kun kaster opp når vi gir han mat. Er dette vanlig visst han har spysyke? Maten vi har prøvd er variert,vi har prøvd grøt,middag,banan,fruktpure og banan. Men alt kommer opp igjen. Det eneste han klarer å holde på er vann,å det drikker han heldigvis mye av. Ellers er allmenntilstanden veldig bra! Han leker og er godt humør som vanlig. Tror dere det er omgangssyke? eller kan det være noe annet siden han kun kaster opp etter jeg prøver å gi han mat? Anonym poster: 1603d9041bb1eec3c84fcf0a048cf66f
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Ingen?? Anonym poster: 1603d9041bb1eec3c84fcf0a048cf66f
Husbygger Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 Er nok omgangssyke ja, her går det for fullt. Når det sto på hos hun yngste vår (7 år) så kom alt opp, både mat og drikke. God bedring til dere, håper dere andre slipper unna :-)
Caprica Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Prøve å.gi bare litt av gangen kanskje? En og en skje med laang tid mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå