Gå til innhold

er dette en grei invitasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Ola!

 

jeg blir 5 år og vil gjerne feire sammen med deg!

 

sted: blabla

tid: 12/01 kl.12.00 - 14.00

 

håper du har lyst til å komme.

 

stor klem fra,

 

kari

 

gi gjerne beskjed om du ikke kan komme på 999 999 999

og si ifra om evt. allergier og annet vi bør tenke på.

 

 

Anonym poster: 176174c364470604b7bafafda43f7e22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke det?

 

Anonym poster: 176174c364470604b7bafafda43f7e22

Skrevet

Helt ok, men det høres jo ut som det blir bare en gjest i selskapet, blir det det?

 

Ville nok heller skrevet at "Ola" er invitert i selskap om det kommer flere gjester...

 

Anonym poster: ef17c1c0bd8b1c31f5ccd824cfac2a7c

Skrevet

joda kommer flere. alle får den invitasjonen tenkte gjøre det litt personlig...ikke bra?

 

Anonym poster: 176174c364470604b7bafafda43f7e22

Skrevet

Synes den var bra jeg:) kjør på! ;)

Skrevet

Jeg ville heller skrevet noe sånt som at:

 

"Jeg vil gjerne ha med deg i selskapet mitt."

 

Eller noe sånt, men det er ditt selskap og du bestemmer :)

 

Anonym poster: ef17c1c0bd8b1c31f5ccd824cfac2a7c

Skrevet

Jeg ville skrevet. Si fra om du kan komme eller ikke... Så slipper du å lure på dagen før om alle de som ikke kommer har sagt fra eller ikke... De du ikke har hørt fra et par dager før, kan du da sende en melding til å høre om de kommer eller ikke.

 

Anonym poster: f69c290e93656f6dda24cd715f3a28a9

Skrevet

ja da gjør vi noen små endringer. takk for inspill dere

 

Anonym poster: 176174c364470604b7bafafda43f7e22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...