Gå til innhold

Og kona står fortsatt ved hans side, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øygard jeg snakker om...

Herlig at han ble dømt. Syns han virket så selvgod oft. at han hadde så høy troverdighet. Tipper han følte seg ganske sikker på at dette ikke skulle bli noen sak da hun anmeldte.

Anonym poster: f5896d4644aba493df214fbcc239c1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er rapport,hva han gjør,eller kona,er deres privatsak

Anonym poster: 08837fbfa2fdf7013a0d55a132aa2d95

Skrevet

høh? Hun har jo avgitt falsk forklaring for å beskytte ham. Ingenting som er privat ved det...

hi

Anonym poster: f5896d4644aba493df214fbcc239c1c1

Skrevet

Hun tror helt sikkert at han nå er uskyldig dømt. Sikkert vanskelig for noen i denne saken å innrømme at han er skyldig, når man har vært så bastant på at han er uskyldig.

Tror faktisk han er så dum at han ikke skjønner at det han har gjort er galt. Det er jo dette mange overgripere sier, "jeg var som en far for henne, uten meg hadde hun ingen". Så snill han var da. Må vel få ta seg litt til rette da.

Jeg blir kvalm

Skrevet

Og du er et naut.

Anonym poster: d0b39e1faebfb938e855ad301b1f8be5

Skrevet

At det går ann å være så dum som denne kona. Skal vedde for at hun er manipulert av denne mannsgrisen hun velger å være sammen med...

Anonym poster: ff439edb5f6c9da122fb6502cc7187d6

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan hun kan tro på han når det også var to andre kvinner han har hatt forhold til.

Anonym poster: 327c12beb43b372905cd4dfdda2a12ff

Skrevet

Hun trenger kanskje noen å støtte seg til, hun har kanskje ikke egne barn å være opptatt av.

Hvis hun er redd for å være alene, kan hun finne det tryggest å være i ekteskapet.

Både hun og mannen prøver i det lengste å beholde æren ved å være en vel ansett ordfører og hans ordførerfrue. Men det kan jo tenkes at kona kommer på andre tanker nå.

Anonym poster: 5d84f1f2026c08f895b80a69c699d0c6

Skrevet

Enkelte kvinner tillatter visse ting for at hun kan være den som er gift med en mann med makt og penger.

Anonym poster: d4a791a2bb63b9434206f93c00a02fdc

Skrevet

Enkelte kvinner tillatter visse ting for at hun kan være den som er gift med en mann med makt og penger.

Anonym poster: d4a791a2bb63b9434206f93c00a02fdc

Ja, er i utgangspunktet enig i din teori. Men i dette tilfellet kan man jo ikke si at han fortsatt har makt og penger. Dermed så tror jeg nok at grunnen til at hun velger å bli er at hun er redd for å være alene.

Anonym poster: 90dcf3193aa087a3d545ca1df61363f6

Skrevet

Jeg tror kanskje hun er en av de kvinnene som har hele sin identitet knyttet til ekteskapet med den "vellykkede og sjarmerende" mannen sin. Da er det litt av en fallhøyde å måtte innrømme (både for seg selv og andre) at alt var bygget på løgn. Hun har kanskje håpet at han skulle bli trodd og alt det ubehagelige ville "forsvinne", det kan jo også tenkes at han har rett og slett kontroll over henne. Uansett er det sikkert mye hun må bearbeide før hun evt får mot til å forlate ham, denne gubbefanten har jo ødelagt livet hennes også. Men alt dette blir jo spekulasjoner.

Skrevet

Når man går ut i avisen og snakker åpent om en sak, med navn og bilde, så er det en PRIVATSAK?? Noen har misforstått kraftig...

Anonym poster: 686e29c3a9b44b21e11904deea25a0ee

Skrevet

Det er jo ingen tvil om at han har evnen til å manipulere og få folk dit han vil. At kona støtter ham sier mye om hvor stor makt og innflytelse han har.

Skrevet

I Dagbladet står det følgende:

- Øygard føler seg uskyldig dømt i dag, sier Larsen.

Forsvareren sier at kona Reidun Øygard er enig med sin mann at han er uskyldig dømt.

- Hun står ved hans side, sier Larsen, som minner om at dommen er midlertidig og ikke endelig rettskraftig.

Triste greier...

Anonym poster: 50f27db16f188380a3aa2e1314e9b2a5

Anonym poster: 50f27db16f188380a3aa2e1314e9b2a5

Skrevet

Jeg synes ikke synd på sånne kvinner.

Skrevet

Det er selvfølgelig synd på kona. Tenk å være sammen med en mann i mange år (vet ikke hvor lenge) og så plutselig blir han anmeldt for å hatt sex med en ung jente. I tillegg sitter hun i dagevis i rettssalen og hører på ekle meldinger som han har sendt til denne jenta, der han sier at han elsker henne osv...

Hun har sikkert brukt en av forsvarsmekaninsmene "fornektelse" for å la være å ta inn over seg hva ektemannen har gjort. Hvis noe sånt hadde skjedd med min samboer så hadde jeg virkelig ikke forstått noe. Hvordan kunne han gjøre noe sånt liksom? Prøv å sette dere i hennes sko et lite øyeblikk. Det virker selvfølgelig merkelig at hun fremdeles støtter ham etter alt som kom frem under rettssaken, men jeg synes likevel det er forståelig. Om en stund kan det hende det går opp for henne, og at hun klarer å forlate ham.

Anonym poster: 79ea00d10176cd1c5b97f9b3a2037ed4

Skrevet

Det er selvfølgelig synd på kona. Tenk å være sammen med en mann i mange år (vet ikke hvor lenge) og så plutselig blir han anmeldt for å hatt sex med en ung jente. I tillegg sitter hun i dagevis i rettssalen og hører på ekle meldinger som han har sendt til denne jenta, der han sier at han elsker henne osv...

Hun har sikkert brukt en av forsvarsmekaninsmene "fornektelse" for å la være å ta inn over seg hva ektemannen har gjort. Hvis noe sånt hadde skjedd med min samboer så hadde jeg virkelig ikke forstått noe. Hvordan kunne han gjøre noe sånt liksom? Prøv å sette dere i hennes sko et lite øyeblikk. Det virker selvfølgelig merkelig at hun fremdeles støtter ham etter alt som kom frem under rettssaken, men jeg synes likevel det er forståelig. Om en stund kan det hende det går opp for henne, og at hun klarer å forlate ham.

Vi bor i et fritt land. Ikke Afghanistan. Hun kan bare pakke og gå.

Skrevet

Tror ikke det har noe med fritt land eller ikke å gjøre... Dette sitter hodet hennes...

Skrevet

Tror ikke det har noe med fritt land eller ikke å gjøre... Dette sitter hodet hennes...

Tror ikke du 79ea00d10176cd1c5b97f9b3a2037ed4 forstod hva jeg mente... Hvis hun ikke vil innse at han har gjort noe galt, så blir hun til det går opp for henne at han er skyldig!

Skrevet

Hilary Clinton skilte seg ikke fra Bill Clinton. Men så sies det at hun selv har betydelige svin på skogen innen utroskap.

Hvorfor skulle ellers en så sterk kvinne bli hos en som Bill Clinton? Jeg tror Hilary og Bill har et ganske åpent forhold.

Anonym poster: 5d84f1f2026c08f895b80a69c699d0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...